کد خبر: ۱۴۹۳۷۷
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱/۲۵

پیش بینی کارشناس از بازدهی آینده بورس نسبت به رقبا + یک توصیه

پیش بینی کارشناس از بازدهی آینده بورس نسبت به رقبا + یک توصیه

کارشناس بازارسرمایه با پیش بینی بورس به عنوان پربازده ترین نسبت به بازارهای رقیب گفت: مردم نباید در سال جاری انتظار کسب بازدهی همانند سال قبل را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پیمان حدادی با اشاره به اینکه در سال 99 بازار سرمایه از سایر بازارهای رقیب بازدهی بیشتر دارد در برنامه پایش گفت: بازدهی بازار سرمایه بیشتر از نرخ تورم است و مانند هر بازار دیگری برای سرمایه گذاری در آن باید دانش لازم را داشت. به مردم توصیه می شود با سرمایه های مازاد در این بازار سرمایه گذاری کنند و پیشنهاد می شود قبل از ورود به بورس آموزش های لازم را بگذرانند.

وی افزود: بهترین راه حل برای سرمایه گذاری مردم استفاده از صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های سبد گردان است. بورس از نظر بازدهی در سال جاری مطلوب ارزیابی می شود اما باید انتظار معقولی از این بازار داشت، مردم نباید انتظار بازدهی همانند سال 98 را داشته باشند.

این کارشناس بازار سرمایه درباره عملکرد سازمان بورس عنوان کرد: سیاست گذاری های سازمان خوب بوده اما به تصمیمات هر مدیر انتقاداتی وجود دارد، تغییرات در قوانین طی چند ماه اخیر زیاد شده که این امر نادرست و باعث بدبینی سرمایه گذاران می شود.

حدادی با بیان اینکه سازمان باید به سمت اصلاح سیستم و معاملاتی برود، ادامه داد: فعالان بازار از هسته معاملات به شدت ناراضی هستند چرا که با افزایش حجم معاملات، هسته کشش لازم را ندارد و مداوم سیستم معاملاتی مختل می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ