کد خبر: ۱۴۹۳۸۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱/۲۶

زمان افزایش سرمایه ۱۳۹۵، ۱۳۴ و ۴۱ درصدی + مجمع سه شرکت
همراه با لغو مجمع سهم بازار پایه ای اعلام شد:

زمان افزایش سرمایه ۱۳۹۵، ۱۳۴ و ۴۱ درصدی + مجمع سه شرکت

زمان مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده زیرمجموعه هلدینگ شیر ایران و چهار شرکت به همراه لغو مجمع سالانه سهم بازار پایه ای اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پگاه گلپایگان برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و تعیین تکلیف سرمایه گذاری ها در شرکت بازار گستر پگاه منطقه چهار، زمان برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را اعلام کرد.

همچنین سیمان کرمان برای تصویب صورت های مالی منتهی به آذر 98 به مجمع سالانه، شرکت شهد برای انتخاب اعضای هیات‌ مدیره به مجمع عادی بطور فوق العاده، اشتاد ایران برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس و سالمین برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می روند.

در این میان، مجمع سالانه شرکت کابل سازی ایران که قرار بود 30 فروردین برگزار شود، لغو و تصمیم گیری در خصوص تصویب صورت های مالی منتهی به آذر گذشته به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود، موکول شد.

بنابراین گزارش، " غسالم ،غگلپا" برای افزایش سرمایه 1395 و 41 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و "تشتاد" برای افزایش سرمایه 134 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی تصمیم گیری می کنند.

سالمین (مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز پنج شنبه 4 اردیبهشت در خيابان فلسطين، کوچه عسگري، پلاک 4

اشتاد ايران(مجمع فوق العاده): ساعت 15 روز سه شنبه 9 اردیبهشت در شرکت نيرو محرکه در بزرگراه اشرفي اصفهاني، نبش بلوار مرزداران، پلاک216

پگاه گلپایگان (دو مجمع عادی بطور فوق العاده و فوق العاده): ساعت 10 و 11 روز شنبه 6 اردیبهشت در محل شرکت واقع در گلپایگان

شهد (مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 11 روز یکشنبه 7 اردیبهشت در میدان فردوسی، جنب بانک ملت ،ساختمان شهد

سیمان کرمان: ساعت 10 روز یکشنبه 7 اردیبهشت در خيابان آفريقا، نرسيده به ظفر، کوچه فرزان شرقي، پلاک 3

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ