کد خبر: ۱۴۹۳۹۵
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱/۲۶

زیرمجموعه هلدینگ شیر برنامه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی زمین داد

زیرمجموعه هلدینگ شیر برنامه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی زمین داد

زیرمجموعه هلدینگ شیر ایران و دارای صف خرید از در دستور کار قرار گرفتن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ها برای سال جاری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پگاه آذربایجان غربی که در جریان معاملات دوشنبه با رشد 5 درصدی قیمت و صف خرید روبرو بوده از در دستور کار قرار گرفتن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ها برای سال جاری خبر داد.

براین اساس، فضل الله قریشی مدیر عامل "غشاذر" پیرو شفاف‌سازی قبلی مبنی بر در دستور کار قرار نداشتن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی در سال گذشته اعلام کرد: با توجه به مصوبه اخیر هیات مدیره و معافیت مالیاتی، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین های شرکت برای سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

بنابراین گزارش، صنایع شیر ایران که 80 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد، مهر سال گذشته اعلام کرده بود شرکت های پگاه اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان، فارس، گلستان و گلپایگان در اسرع وقت نسبت به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های استهلاک ناپذیر( زمین) در برابر مقررات سازمان بورس و نسبت به اطلاع رسانی در سامانه کدال اقدام کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ