کد خبر: ۱۴۹۳۹۷
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱/۲۵

عرضه اولیه
معاون بازار شرکت بورس تهران به بورس پرس اعلام کرد:

عرضه اولیه "شستا" در چهارشنبه قطعی شد/ جزییات بزرگترین واگذاری تا عصر

معاون بازار شرکت بورس تهران از قطعی بودن عرضه اولیه شستا در چهارشنبه این هفته خبر داد و گفت : جزییات این واگذاری مهم و بی سابقه تا عصر منتشر می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود گودرزی درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در چهارشنبه این هفته به بورس پرس توضیح داد :  با نهایی شدن رایزنی ها مسئولان  این شرکت با بورس تهران ، مقرر شد چهارشنبه این هفته 9 میلیارد و 600 میلیون سهم شستا در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه شود.

وی ادامه داد: این عرضه اولیه 12 درصدی که بی سابقه بوده و بزرگترین واگذاری سال های اخیر از نظر تعداد سهام و ارزش است و طی آن 8 میلیارد سهم برای عموم و 1.6 میلیارد سهم دیگر هم به صندوق های سرمایه گذاری تخصیص داده خواهد شد.

گودرزی افزود: اطلاعیه این عرضه اولیه مهم و بزرگ و جزییات محدوده قیمتی هر "شستا" و سهمیه هر کد معاملاتی تا عصر منتشر می شود.

به گفته وی ، مجوز عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ ایران با توجه به فاصله زمانی 48 ساعته بین عرضه و انتشار آگهی ، توسط سازمان بورس صادر شده است . این اتفاق در عرضه اولیه پتروشیمی تندگویان هم رخ داد که با موافقت هیات مدیره سازمان بورس ، در فاصله زمانی بیش از یک روزه بین عرضه و آگهی ، انجام شد.

براساس این گزارش، آخرین تحولات مربوط به این عرضه هم نشان می دهد به جای 12 درصد ، 10 درصد از سهام شستا و در قالب 6.7 میلیارد سهم برای عموم و 1.3 میلیارد سهم برای صندوق های سرمایه گذاری ، واگذار می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمد | ساعت ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱/۲۵
1
0
پاسخ
اطلاع رسانی باید حتماً 48 ساعت قبل اعلام بشه. زمان اطلاع رسانی خیلی کمه
» محمد | ساعت ۲۰:۲ - ۱۳۹۹/۱/۲۵
0
0
پاسخ
پس چرا نمیاد که سفارش بدیم؟!!!
» محمد | ساعت ۲۰:۳ - ۱۳۹۹/۱/۲۵
0
0
پاسخ
حداقل بیاد بدونیم چقدر نقدینگی میخواد
» امیر | ساعت ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱/۲۵
0
0
پاسخ
سلام آقا قالیبف .تورو خدا قانون خرید سهام که شده ۵۰۰هزار تومان لغو کنید وهمون مبلغ ۱۰۰هزار تومان قبلی اجرا کنید .خیلی ها کارگر هستن ندارن .تورو خدا لغو کن .تا همه بتونن سهام بخرن .ممنون از لطف شما
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ