کد خبر: ۱۴۹۴۹
۱۳:۸ - ۱۳۹۴/۶/۷

بعد از برگزاری نوبت سوم مجمع سالانه :

"شبندر" اطلاعات جدید داد و آماده بازگشایی نماد شد/احتمال کاهش 56 درصدی سود

پالایشگاه بندرعباس بعد از برگزاری نوبت سوم مجمع سالانه، اطلاعات عملکرد سه ماه اول را ارایه کرد تا طی روزهای آینده آماده بازگشایی نماد شود. در این میان سود هرسهم سال جاری احتمالا" 22 تومان است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی برگزاری نوبت سوم مجمع سالانه در 28 مرداد که تقسیم 50 تومانی هر سهم و تعیین تکالیفی مهم برای هیات مدیره به پایان رسید، باید اطلاعات میاندوره ایی و سه ماه اول سال ارایه می شد تا زمینه نماد آن فراهم شود.

براساس این گزارش، این شرکت 1.38 هزار میلیارد تومانی سود هر سهم سال 94 هنوز رسما" اعلام نکرده اما برخی برآوردها از سود 22 تومانی هر سهم حکایت دارند که نسبت به سود 50 تومانی هر سهم سال مالی گذشته، حدود 56 درصد کاهش نشان می دهد.

پیگیری های بورس پرس نشان می دهد اعلام اولین سود سال جاری شنبدر به همراه اطلاعات تکمیلی آماده ارایه به سازمان بورس و انتشار در کدال شده و احتمالا" طی امروز یا یکی دو روز آینده منتشر خواهد شد. در این صورت نماد آن که از 29 تیر تاکنون بسته است، باز خواهد شد.

به هر حال طبق گزارش عملکرد سه ماه اول سال جاری، پالایشگاه بندر 39 ریال سود را محقق کرده که نسبت به تحقق سود 133 ریالی هر سهم در سال مالی گذشته حدود 71 درصد کاهش دارد.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ