کد خبر: ۱۴۹۴۹۶
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱/۲۹

سهامداران شستا در جریان باشند / تغییر زمان معاملات بزرگترین عرضه اولیه بورس
از شنبه تا اطلاع ثانوی :

سهامداران شستا در جریان باشند / تغییر زمان معاملات بزرگترین عرضه اولیه بورس

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس تهران به سهامداران بزرگترین عرضه اولیه اعلام کرد: معاملات شستا از شنبه تا اطلاع ثانوی از ساعت ۱۲:۳۵ تا ۱۳:۳۰ و بدون مرحله پیش گشایش انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیریت عملیات بازار شرکت بورس تهران اعلام کرد: نماد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) از روز شنبه 30 فروردین تا اطلاع ثانوی در زمان جلسه معاملاتی (08:30 تا 12:30) معامله نخواهد شد.  زمان انجام معامله در نماد فوق از ساعت 12:35 تا 13:30 و بدون مرحله پیش گشایش انجام خواهد شد.

بنابراین گزارش، فرایند عرضه اولیه 10 درصد از سهام سرمایه گذاری تامین اجتماعی به عنوان عظیم ترین عرضه اولیه تاریخ ایران چهارشنبه 27 فروردین آغاز و هر سهم "شستا" 860 تومان کشف قیمت شد.

این عرضه شامل 6.7 میلیارد سهم "شستا" با محدوده قیمتی 850 تا 860 تومانی هر سهم و سهمیه 10 هزار سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما مانند همیشه به دلیل استقبال زیاد سرمایه گذاران ، سهمیه هر فرد به حداکثر حدود 3637 سهم کاهش یافت که به نقدینگی بیش از سه میلیون و 127 هزار تومانی نیاز بود .

همچنین دو درصد از سهام شرکت شامل 1.3 میلیارد سهم متلعق به صندوق های سرمایه گذاری است که شنبه هفته آینده بعد از عرضه اولیه با قیمت کشف شده 860 تومانی، تخصیص داده می شود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ