کد خبر: ۱۵۰۴۶
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۶/۱۰

زمان افزایش سرمایه

زمان افزایش سرمایه "قاسم" بعداز ماهها بدقولی و زیان۴۱ درصدی سهام مشخص شد

زمان فزایش سرمایه ۱۲۲ درصدی شرکت قاسم ایران بعد از ماه ها بد قولی و تاخیر و زیان ۴۱ درصدی سهام و افت قیمت از ۱۰۰۰ به ۵۷۳ تومان مشخص شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بعد از ماه ها وعده مسئولان شرکت قاسم ایران برای افزایش سرمایه و بدقولی در عملی کردن این قول موضوع افزایش سرمایه این شرکت با حاشیه ، نهایی شده و قرار است با برگزاری مجمع فوق العاده ایی به رای سهامداران گذاشته شود.

به این ترتیب در حالی بازدهی سهام "قاسم" از زمان عرضه اولیه در 21 آبان سال گذشته تا امروز با 41 درصد زیان همراه شده ( از 1000 به 573 تومان و با احتساب تقسیم سود 14 تومانی در مجمع ) که مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه ، ساعت 9 روز یکشنبه 22 شهریور در هتل المپیک برگزار خواهد شد .

براساس این گزارش، سازمان بورس بعد از چند نوبت مکاتبه و رفع ایراد، مجوز افزایش سرمایه 122 درصدی " قاسم" را صادر کرد تا سرمایه اسمی و 36 میلیارد تومانی کنونی این شرکت از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی سهامداران با 44 میلیارد تومان افزایش به 80 میلیارد تومان برسد.

هدف از این تامین مالی تامین سرمایه در گردش ، خرید وسائط نقلیه و تکمیل پروژه های عمرانی است که جلسه 19 بهمن سال گذشته به تصویب هیئت مدیره رسیده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ