کد خبر: ۱۵۰۵۴۸
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱/۳۰

ثبت رکوردهای جدید
مدیرعامل خبر داد:

ثبت رکوردهای جدید "ذوب" در صادرات ، تولید سالانه و ماهانه چدن مذاب و کک

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به عملکرد این شرکت طی سال گذشته از ثبت رکوردهای جدید در تناژ صادرات، تولید سالانه و ماهانه چدن مذاب و کک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، منصور یزدی زاده اظهار داشت: ذوب آهن در سال گذشته موفق شد میزان محصولات اصلی را به یک میلیون و ۱۵۴ هزار تن برساند که افزایش ۲۸ درصدی نسبت به سال ۹۷ داشته است. ثبت بالاترین ارزش فروش (تحویل) طی سال و ثبت رکورد بالاترین ارزش فروش (تحویل) در ماه به میزان ۱.۱ هزار میلیارد تومان در اسفند ۹۸ از جمله دستاوردها در سال گذشته است. همچنین تناژ تحویلی محصولات فرعی و فولادی نیز ۲.۶  میلیون تن بود.

وی با اشاره به حضور این شرکت در بازارهای جدید دو کشور اروپایی و یک کشور آسیایی افزود: در سال گذشته موفق به تمدید گواهینامه CE Marking جهت صدور محصولات به اروپا شدیم که با وجود تحریم ها صورت گرفت. دریافت نشان صادر کننده نمونه استانی، پذیرش درخواست فروش محصولات جدید آرک، ریل معادن، ریل راه آهن در بورس کالا، عرضه کلاف صنعتی برای اولین بار در بورس کالا، فروش محصولات ناشی از تولید کک (فوسی قطران) برای اولین بار و …. از جمله دستاوردهای این شرکت در حوزه فروش است.

این مقام مسئول با بیان اینکه "ذوب" با تنگناها و محدودیت هایی در خصوص تامین مستمر و کافی مواد اولیه مورد نیاز از نظر کمی و کیفی مواجه بود، عنوان کرد:  در سال گذشته ۲.۵ میلیون تن چدن مذاب تولید شد که افزایش ۵ درصدی نسبت به سال ۹۷ داشت . همچنین شاهد افزایش ۱۴ درصدی در تولید آگلومره، افزایش ۲.۵ درصدی در تولید کک خشک ، افزایش ۶ درصدی در تولید فولاد خام و افزایش ۵.۵ درصدی در جمع کل محصولات اصلی بودیم .

یزدی زاده توضیح داد: در سال ۹۸ ذوب آهن یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن کک تولید کرد که یک رکورد محسوب می شود. علاوه بر رکورد تولید سالانه چدن مذاب با دو کوره بلند، این شرکت رکورد تولید ماهانه ۲۴۴.۱ هزار تن و روزانه ۹.۶ هزار تن چدن مذاب با دو کوره بلند نیز را ثبت کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ