کد خبر: ۱۵۰۵۶۰
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱/۳۱

توقف ۴ نماد دارای صف خرید برای افزایش سرمایه و هیات مدیره + روز آخر حق تقدم
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف ۴ نماد دارای صف خرید برای افزایش سرمایه و هیات مدیره + روز آخر حق تقدم

در پایان معاملات امروز، نماد چهار شرکت بورسی مثبت برای برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده بسته می شود و دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم سهم ذارای صف خرید به پایان می رسد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های سبحان دارو، پارس دارو و سرمایه گذاری دارویی تامین به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده و ایران ترانسفو برای برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده متوقف می شود.

براین اساس، "دسبحان، غپینو ، تیپیکو" به ترتیب برای افزایش سرمایه 29 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی، 426 درصدی از محل تجدید ارزیابی و 50 درصدی از محل سود انباشته و "بترانس" برای انتخاب اعضای هیات مدیره، سه شنبه هفته جاری تصمیم می گیرند.

همچنین امروز دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم شرکت سیمان ایلام به پایان می رسد. "سیلام" با اخذ مجوز افزایش سرمایه 191 درصدی در مجمع فوق العاده 5 بهمن ماه، اقدام به تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی کرده است.

بنابراین گزارش، درجریان معاملات شنبه "دسبحان، غپینو، تیپیکو، بترانس ، سیلام" به ترتیب با رشد 4.7 ، 4.8، 4.9، 4.4 و 1.8 درصدی قیمت و صف خرید روبرو بوده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ