کد خبر: ۱۵۰۸۳
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۶/۱۱

حمایت رئیس شورای رقابت از گرانی خودرو و حقوق ۱۲ میلیونی تکذیب شد

حمایت رئیس شورای رقابت از گرانی خودرو و حقوق ۱۲ میلیونی تکذیب شد

رئیس شورای رقابت شایعه حمایت خود از افزایش قیمت خودرو و دریافت حقوق ۱۲ میلیون تومانی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا شیوا به انتشار برخی مطالب به نقل از وی در شبکه های اجتماعی با این مضمون که "همیشه وقتی قیمت خودرو افزایش می یابد مردم با اشتیاق بیشتری اقدام به خرید می کنند"، واکنش نشان داد و به تسنیم گفت: بنده به هیچ عنوان این صحبت های غیر علمی و مغرضانه را بیان نکرده‌ام.

وی در مورد اینکه گفته شده رئیس شورای رقابت حقوق 12 میلیون و 500 هزار تومانی دریافت می کند ، افزود: من به عنوان یک کارمند دولت حقوق دانشگاهی دریافت می‌کنم و در شورای رقابت هم مبلغ ناچیزی به عنوان حق مدیریت به بنده پرداخت می شود.
 
رئیس شورای رقابت اعلام دارایی 2 هزار میلیارد تومانی خود را تکذیب کرد و گفت: دارایی هایی رئیس شورای رقابت به عنوان یک مقام دولتی از همان روزهای نخست پذیرش مسئولیت مورد بررسی قرار می گیرد و در پایان مأموریت هم مسئولین نظارت لازم را بر تغییر دارایی‌ها انجام می دهند .
 
شیوا در مورد تغییرات قیمت خودرو در آینده ، توضیح داد: همیشه طرفدار عدم افزایش قیمت خودرو هستم و طرفداری از عملکرد خودروسازان نداشته ام. در حال حاضر هم تأکید می کنم که با توجه به شرایط رکود افزایش قیمت خودرو بی معنی است. البته خودروسازان حق دارند درخواست های خود را به شورای رقابت ارسال کنند اما در نهایت این اعضای شورا هستند که با توجه به اطلاعات و آمار اقدام به تصمیم گیری می کنند.
 
وی گفت: بنده به تنهایی در مورد افزایش یا کاهش قیمت خودرو تصمیم گیری نمی‌کنم بلکه شورای 15 نفره متولی بررسی این موضوع هستند.
 
انتهای پیام
 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ