کد خبر: ۱۵۱۰۱
۰:۷ - ۱۳۹۴/۶/۱۴

یک شرکت درباره تعدیل منفی ۴۴ درصدی سود توضیح داد و آماده بازگشت شد

یک شرکت درباره تعدیل منفی ۴۴ درصدی سود توضیح داد و آماده بازگشت شد

یک شرکت بورسی بعد از تعدیل منفی ۴۴.۷ درصدی سود سال جاری و اعلام دلایل این رویداد، آماده بازگشایی نماد شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نماد شرکت سیمان ایلام که اول شهریور به علت تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم بسته شده ، با ارایه توضیحات مدیران شرکت و مسئولان سازمان بورس درباره پیش‌بینی سود هر سهم ، آماده بازگشایی شد.

براساس این گزارش، "سیلام" در گزارش عملکرد واقعی 6 ماهه سال مالی منتهی به 30 دی 94 ، صمن اعلام تحقق سود 176ریالی هر سهم ، سود هر سهم را از 1075 ریال به 594 ریال کاهش داده بود ( این متغیر مهم در گذشته با 1217، 1236و  1075 ریالی سود هر سهم همراه شده بود) .

به همین دلیل سازمان بورس از مدیران شرکت خواست تا با توجه به اینکه پیش بینی میانگین نرخ فروش سیمان صادراتی و سیمان پاکتی خاکستری 6 ماهه با کاهش 12 درصدی و افزایش 17درصدی نسبت به عملکرد واقعی 6 ماهه همراه بوده و همچنین با توجه به پوشش 31، 25 و 39 درصدی سود ناخالص، سود عملیاتی و سود خالص ، به ضروری بودن تعدیل سود پیش بینی شده توجه کنند.

پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی جاری بیش از 24.4 میلیارد تومان (به ازای هر سهم 594 ریال) و پوشش سود ناخالص، سود عملیاتی و سود خالص به ترتیب 25، 20 و 30درصد اعلام شده و تحقق پیش بینی ارائه شده منوط به شرایط بازار مسکن، تخصیص بودجه به پروژه های عمرانی سیمان بر و تحقق بودجه صادراتی شرکت است .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ