کد خبر: ۱۵۲۶۳۴
۰:۰ - ۱۳۹۹/۲/۲

تغییر مدیرعامل شرکت پتروشیمی با بازدهی 2287 درصدی از زمان عرضه اولیه

تغییر مدیرعامل شرکت پتروشیمی با بازدهی 2287 درصدی از زمان عرضه اولیه

مدیرعامل پتروشیمی غدیر با تصمیم سهامدار عمده تغییر کرد و سرپرست جدید این شرکت با بازدهی 2 هزار و 287 درصدی قیمت بعد از عرضه اولیه 21 ماه پیش منصوب شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مدیریتی در شرکت های بورسی و فرابورسی نشان می دهد مدیرعاملی وحید نام نیک بعد از حدود 13 ماه در پتروشیمی غدیر به پایان رسید و با تصمیم محمود مخدومی مدیرعامل تاپیکو ( مالک 67 درصدی پتروشیمی غدیر ) عباس کریمی به عنوان سرپرست جدید "شغدیر" منصوب شد.

کریمی دانش آموخته کارشناسی ارشد برق از دانشگاه شاهد بوده و پیش از این ریاست هیات مدیره و معاون بازرگانی شرکت پتروشیمی فناوران را برعهده داشت. مدیریت بازرگانی شرکت پتروشیمی شازند، مشاور فنی شرکت های ایران ترانسفو و پتروشیمی فارابی، ریاست هیات مدیره شرکت صادرات نیروی خلیج فارس، عضویت در هیات مدیره شرکت مالی بازرگانی الدقوم عمان و  APC امارات از دیگر سوابق وی به شمار می رود.

براساس این گزارش، "شغدیر" با سرمایه 130 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات فرابورس حضور دارد و از زمان عرضه اولیه سهام در 13 تیر 97 با 170 تومان ، شاهد رشد 2 هزار و 287 درصدی قیمت سهام شده و به 4 هزار و 59 تومان دیروز رسیده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ