کد خبر: ۱۵۲۶۵۱
۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۲/۲

توضیح سهم سیمانی درباره تجدید ارزیابی دارایی ، هزینه حمل، نرخ تسعیر و ...

توضیح سهم سیمانی درباره تجدید ارزیابی دارایی ، هزینه حمل، نرخ تسعیر و ...

سیمان خوزستان درباره برنامه تجدید ارزیابی دارایی ها ، هزینه حمل محصول صادراتی و نحوه آن، نرخ تسعیر ارز حاصله از فروش صادراتی و ... توضیح داد و آماده بازگشایی نماد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سیمان خوزستان که به دلیل بازدهی مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد به سوالات مطرح شده در سامانه تدان پاسخ داد تا آماده بازگشایی نماد شود.

برانی اساس، "سخوز" درباره عدم در دستور کار بودن برنامه تجدید ارزیابی دارایی های ثابت، افزایش نرخ محصولات شرکت های تولید کننده سیمان، هزینه حمل محصول صادراتی و نحوه آن، نرخ تسعیر منابع ارزی حاصل از فروش صادراتی، نرخ فروش سیمان توسط شرکت العماره به دلار بر تن، مقاصد صادراتی شرکت تعرفه واردات سیمان و کلینکر در این کشورها، میزان دارایی های ثابت، پیش بینی مقدار تولید سیمان و کلینکر برای سال ۹۹، هزینه سوخت و برق به ازای تولید هر تن کلینکر و سیمان در سال گذشته و پیش بینی در سال جاری، نرخ خرید مواد اولیه مارل؛ سنگ آهن؛ سنگ سیلیس و سنگ گچ و سیاست دریافت تسهیلات و نرخ آن توضیح داد که مخی توان اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ