کد خبر: ۱۵۲۶۷۸
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۲/۲

۲۹۷۹ سهامدار از شستا خارج شدند / ادامه صف خرید ۱.۱ میلیارد سهمی
در چهارمین روز حضور:

۲۹۷۹ سهامدار از شستا خارج شدند / ادامه صف خرید ۱.۱ میلیارد سهمی

نتیجه چهارمین روز حضور شستا با تقاضای خرید بیش از ۱.۱ میلیارد سهمی ، رشد ۲.۳ درصدی قیمت و خروج ۲۹۷۹ سهامدار حقیقی و حقوقی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات امروز بازار سهام  با روند مثبت اکثر گروه ها آغاز شد به طوری که افت بی سابقه قیمت نفت هم مانع از تداوم رشد بزرگان صنایع نشد و شاخص با جهش 17 هزار و 153 واحدی در کانال 726 هزار تایی به کار خود پایان داد.

در این میان، بررسی وضعیت داد و ستد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در چهارمین روز حضور در بورس نشان می دهد با اینکه زمان معاملات ( به جای ساعت 8:30 تا 12:30 )به 13:31 تا 14:30 تغییر یافته بود ، بعد از تقاضای خرید بیش از 1.1 میلیارد سهمی، بیش از 6.5 میلیون سهم به قیمت 9732 ریال معامله شد اما به دلیل عدم تکمیل حجم مبنای 13.9 میلیون سهمی، محدود به رشد 2.3 درصدی و قیمت 9488 ریالی شد.

در این رویداد، 69 سهامدار حقیقی و 8 حقوقی قادر به خرید شدند اما 2973 سهامدار حقیقی و 6 حقوقی هم با کسب حداقل سود، حاضر به خروج از سهام "شستا" در چهارمین روز پس از عرضه اولیه شدند.

بنابراین گزارش، 27 فرروردین هر سهم این شرکت 8 میلیارد تومانی با قیمت 860 تومان و سهمیه حداکثر 3637 سهمی تعلق گرفته به هر سهامدار در بورس تهران ، کشف قیمت شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ