کد خبر: ۱۵۲۸۷۵
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۲/۸

رشد ۹.۱ درصدی سهم مشمول تعلیق با توضیح درباره وضعیت عملکرد
پس از بازگشایی نماد رخ داد:

رشد ۹.۱ درصدی سهم مشمول تعلیق با توضیح درباره وضعیت عملکرد

شرکت بورسی مشمول فرایند تعلیق با اشاره به افشای اطلاعات چهار پروژه از عدم تغییر با اهمیت در وضعیت مالی و عملکردی خبر داد و پس از بازگشایی نماد با رشد ۹.۱ درصدی قیمت سهام روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ماشین سازی اراک با افزایش قیمت مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام درخصوص برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توضیح داد و پس از بازگشایی نماد با تقاضای 6.6 میلیون سهمی و رشد 9.1 درصدی قیمت سهام روبرو شد.

جعفر صفری مدیر عامل "فاراک" اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی( صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی سه ماهه منتهی به آذر ۹۸) تاکنون به جز اطلاعات با اهمیت افشا شده پروژه سد گلورد در ۱۷ آذر، پروژه پتروشیمی کیان در ۲۷ بهمن ، پروژه تجهیزات دنا و سیراف در ۲۹ بهمن و پروژه مخازن پالایشگاه بندرعباس در ۱۷ اسفند، تغییر با اهمیت در وضعیت مالی و عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از عرضه و تقاضا در بازار سرمایه است.

بنابراین گزارش، این شرکت 628.6 میلیارد تومانی به دلیل عدم ارائه صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت 6 ماهه حسابرسی نشده مشمول فرایند تعلیق شده است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ