کد خبر: ۱۵۲۹۴۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۲/۱۰

سومین تلاش بانک دولتی برای فروش بلوک ۶۵.۷ درصدی شرکت بورسی

سومین تلاش بانک دولتی برای فروش بلوک ۶۵.۷ درصدی شرکت بورسی

بانک صنعت و معدن برای سومین بار بلوک ۶۵.۷ درصدی سرمایه گذاری آتیه دماوند را با بیش از قیمت تابلو آماده واگذاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صنعت و معدن بلوک ۶۵.۷۴ درصدی سرمایه گذاری آتیه دماوند را برای سومین مرتبه بطور یکجا و نقد یا نقد و شرایطی روانه میز فروش بورس تهران کند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

براساس این گزارش، پیشتر ۹ شهریور و ۲۴ فروردین سال گذشته و جاری این بلوک به قیمت پایه هر سهم ۵۸۹ و ۱۲۵۰۶ ریال تومان روانه میز فروش شده اما بی نتیجه مانده بود.

به این ترتیب، مقرر شده بیش از دو میلیارد و ۹۵۸ میلیون سهم "واتی" یکشنبه ۱۱ خرداد از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۱۶۶۵۵ ریال بیش از قیمت تابلو) و ارزش پایه کل ۴.۹ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین خریدار در صورت تمایل به خرید نقد موظف است کل مبلغ مورد معامله را وفق مقررات و قوانین بورس ظرف مدت حداکثر ۲ روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند.

در صورتی که خریدار تقاضای خرید سهم بصورت نقد و شرایطی داشته باشد باید ۳۰ درصد از ارزش کل معامله را بصورت نقدی و حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری بعد از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند و الباقی ۷۰ درصد ارزش معامله را در قالب ۱۰ قسط مساوی با فاصله ۶ ماهه با نرخ سود سالانه ۱۵ درصد پرداخت کند که تاریخ اولین قسط ۶ ماه پس از قطعیت معامله در بورس است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ