کد خبر: ۱۵۲۹۴۲
۰:۰ - ۱۳۹۹/۲/۱۰

امروز سومین عرضه اولیه انجام می شود / نقدینگی بسیار اندک و تقسیم سود
با ۲۰ درصد از سهام پگاه گیلان در فرابورس :

امروز سومین عرضه اولیه انجام می شود / نقدینگی بسیار اندک و تقسیم سود

امروز با عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام پگاه گیلان معادل ۴۰ میلیون سهم، سومین شرکت جدید وارد بازار می شود که به نقدینگی بسیار اندکی نیاز است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با گذشت یک ماه و اندی از سال جاری، سهام دو شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و شستا عرضه اولیه شده و امروز هم سومین شرکت جدید وارد بازار می شود .

در این رویداد 20 درصد از سهام پگاه گیلان شامل 40 میلیون سهم با محدوده قیمت 12000 تا 12 هزار و 507 ریالی هر سهم و سهمیه 50 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود که حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه بیش از 62 هزار تومان است و در صورت استقبال 1.5 تا 2.1 میلیون نفر، تعداد 16 تا 22 سهم به هر کد (حدود 21 تا 28 هزار تومان) تعلق می گیرد.

سرمایه شرکت 20 میلیارد تومان است و هلدینگ صنایع شیر ایران، مالک 99.9 درصدی این شرکت متعهد شده علاوه بر عرضه 20 درصد سهام، 5 درصد دیگر را جهت عرضه آتی با تشخیص فرابورس به عموم واگذار کند.

سیاست تقسیم سود

سیاست تقسیم سود برای سال‌های آتی با در نظر گرفتن الزامات ماده 90 قانون تجارت حداقل 10 درصد و پیش‌بینی این شرکت با توجه به روند تقسیم سود سنوات اخیر 90 درصد در سال های آتی است. بدیهی است اتخاذ تصمیم نهایی در این خصوص به عهده سهامداران حاضر در جلسه مجمع سالانه خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ