کد خبر: ۱۵۳۰۱۷
۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۲/۱۳

توضیح دو شرکت بورسی درباره اثر شیوع کرونا بر عملکرد تولید و فروش

توضیح دو شرکت بورسی درباره اثر شیوع کرونا بر عملکرد تولید و فروش

دو شرکت بورسی پروپیلن جم و پاکشو از تاثیر شیوع کرونا بر عملکرد تولید و فروش خبر دادند و با ادامه توقف نماد و صف خرید روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت پلی پروپیلن جم و پاکشو از تاثیر شیوع کرونا بر عملکرد خبر دادند که براین اساس، "پاکشو" با رشد 5 درصدی قیمت و صف خرید روبرو شد و "جم پیلن" به دلیل بازدهی مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام همچنان در توقف نماد به سر می برد.

شرکت پلی پروپیلن جم پیرو اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر آثار شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی منظم فروش در بورس کالا و حفظ روند تولید محصولات در 2 ماهه ابتدای سال، شیوع ویروس کرونا تأثیر چندان با اهمیتی در فعالیت ها، تولید و فروش محصولات این شرکت نداشته و پیش بینی می شود تنها تأثیر احتمالی بر عملکرد شرکت در ماه های آینده، وضعیت مبهم بازارهای مصرف محصولات تولیدی در کشورهای همسایه باشد که جهت قضاوت شفاف تر در این زمینه نیز باید تا پایان خرداد ماه در انتظار ماند.

همچنین شرکت پاکشو پیرو اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر تاثیر شیوع کرونا بر عملکرد اعلام کرد: به دلیل ماهیت فعالیت که در حوزه صنعت شوینده است، حجم و مبلغ فروش در فروردین ماه افزایش یافته که در گزارش عملکرد ماهانه نیز مشهود است. هزینه بالای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کندی فعالیت تامین مواد و قطعات نیز از اثرات منفی آن است که تاثیر سود زیانی آن پس از مدتی نمایان خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ