کد خبر: ۱۵۳۰۳۹
۰:۰ - ۱۳۹۹/۲/۱۴

شرکت آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام اطلاعات تکمیلی داد/ اثر کرونا

شرکت آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام اطلاعات تکمیلی داد/ اثر کرونا

شرکت آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام در بازار دوم معاملات فرابورس ضمن توضیح درباره تاثیر شیوع کرونا بر زمان آغاز فعالیت از انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده منتهی به اسفند ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت لاستیک یزد با سرمایه اسمی 51 میلیارد تومانی که آماده عرضه اولیه 10 درصدی سهام در بازار دوم معاملات فرابورس است ضمن توضیح درباره تاثیر شیوع کرونا بر زمان آغاز فعالیت از انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده منتهی به اسفند 98 خبر داد.

براین اساس، "پیزد" در این مدت 2309 ریال سود محقق کرده درحالی که در مدت مشابه قبل 777 ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده بود.

علت اصلی افزایش 197 درصدی سود در عملکرد 12 ماهه را می توان ناشی از رشد 74 درصدی درآمدهای عملیاتی و 308 درصدی درآمد سرمایه گذاری ها عنوان کرد. گزارش تفسیری مدیریت لاستیک یزد را می توان اینجا مشاهده کرد.

همچنین این شرکت با عنایت به استراتژیک بودن تولید تایر در نظر داشته براساس تقویم کاری مصوب هیات مدیره و برنامه ریزی های انجام شده پنجم فروردین سال 99 تولید را آغاز کند اما مدیریت شرکت به رغم بروز بحران شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از اقدامات پیشگیرانه در جهت حفظ سلامت کارکنان و افراد جامعه با تهیه امکانات لازم و اجرای پروتکل های بهداشتی و تلاش و همراهی کارکنان، خوشبختانه شرایط را برای شروع فعالیت مهیا و عملیات تولیدی از 16 فروردین با حداکثر توان و ظرفیت آغاز و تا کنون ادامه دارد.

بنابراین گزارش، افسانه اروجی معاون بازار شرکت فرابورس اعلام کرد: با انتشار صورت‌های مالی منتهی به اسفند 98 منتظر دریافت نامه مکتوب از سوی این شرکت هستیم و پس از، آگهی عرضه اولیه سهام "پیزد" به احتمال زیاد برای چهارشنبه 17 اردیبهشت منتشر خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ