کد خبر: ۱۵۳۰۷۱
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۲/۱۴

شستا با بازدهی ۵۴ درصدی متوقف و ملزم به ارائه توضیح شد

شستا با بازدهی ۵۴ درصدی متوقف و ملزم به ارائه توضیح شد

سرمایه گذاری تامین اجتماعی پس از ۱۱ روز حضور در بورس به علت افزایش ۵۴ درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به افشای اطلاعات و ارایه توضیح شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درجریان معاملات دومین روز این هفته، بازار سهام در تداوم روند صعودی، یکپارچه مثبت آغاز و با صف خرید در اکثر نمادها آغاز به کار کرد به طوری که آغاز معاملات با رشد بیش از 18 هزار واحدی شاخص همراه شد.

در نهایت با ادامه رشد تقاضاها، دماسنج بازار سرمایه با جهش بی سابقه 46 هزار و 902 واحدی ضمن شکستن رکورد رشد روزانه با ورود به کانال 964 هزارتایی، نزدیک به محدوده یک میلیون واحدی به معاملات امروز پایان داد.

در این میان، بررسی وضعیت داد و ستد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در یازده روز حضور در بورس نشان می دهد بعد از کسب بازدهی مثبت 54 درصدی سهام طی روزهای اخیر با توقف نماد روبرو و ملزم به افشای اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی حداکثر ظرف مدت دو روز کاری در سامانه تدان شده است.

طی این مدت قیمت سهام این هلدینگ 8 هزار میلیارد تومانی از 8600 به 13267 ریال رسیده و از دو میلیون و 70 هزار نفر خریدار "شستا" در روز اول، فقط 45 هزار و 678 نفر معادل 2.2 درصد از بزرگترین عرضه اولیه تاریخ بورس خارج شده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ