کد خبر: ۱۵۳۱۲
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۶/۲۲

زمان گشایش
با سرمایه ۶۰۰ میلیارد تومانی:

زمان گشایش"وکوثر"در فرابورس اعلام شد/"خعمرا" فعلا" منصرف شد

زمان گشایش نماد شرکت۶۰۰ میلیارد تومانی اعتباری کوثر مرکزی در بازار دوم معاملات فرابورس مشخص شد اما گشایش نماد عمران و توسعه شهرستان نائین به دلیل انصراف سهامداران فعلا" منتفی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی افزایش سرمایه 100 درصدی از محل صرف سهام و انتقال موسسه مالی و اعتباری کوثر ، زمان گشایش نماد این شرکت 600 میلیارد در فرابورس مشخص شد .

به این ترتیب سه شنبه این هفته 24 شهریور نماد "وکوثر" بدون عرضه سهام در بازار دوم معاملات فرابورس باز می شود . قیمت پایانی هر سهم این شرکت براساس میانگین موزون معاملات روزانه در سهام در روز گشایش خواهد بود و کارگزاران فرابورس باید تا امروز شنبه اقدام به تعیین کارگزاران ناظر برای مشتریان کنند .

موسسه مالی و اعتباری کوثر از اول سال 90 فعالیت اجرایی را آغاز و بعد از پذیره نویسی 75 میلیارد تومانی در تیر 91 ، با نماد "وکوثر" از اسفند 91 در فهرست شرکت های بازارپایه فرابورس درج و از 29 مهر 92 هم با قیمت 1090 ریالی هر سهم مورد داد و ستد قرار گرفت.

براساس این گزارش، در برابر این رویداد گشایش نماد معاملاتی عمران و توسعه شهرستان نائین که قرار بود طی این هفته یا هفته بعد در فرابورس انجام شود به دلیل انصراف سهامداران عمده فعلا" منتفی است. 

این شرکت با سرمایه 8 میلیارد تومانی ، سود هر سهم سال جاری را 36 تومان پیش بینی کرده و سرمایه گذاری گسترش ایرانیان با 28.5 درصد، ساپکو با 16.7 درصد، صندوق آینده ساز و مردم نائین با 10.15 و 38.7 درصد ، سهامداران اصلی آن بشمار می روند.

انتهای پیام
 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ