کد خبر: ۱۵۳۱۳۳
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۲/۱۵

معاملات مشکوک ملی مس، گروه بهمن، دو شرکت از صنعت بیمه + ۱۱ نماد
در روز ثبت رکورد شاخص در کانال ۹۷۹ هزارتایی رخ داد:

معاملات مشکوک ملی مس، گروه بهمن، دو شرکت از صنعت بیمه + ۱۱ نماد

در روز ثبت رکورد شاخص در کانال ۹۷۹ هزارتایی، ملی مس، گروه بهمن، دو شرکت از صنعت بیمه و ۱۱ نماد دیگر مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات سومین روز این هفته بازار سهام پرتقاضا آغاز شد و گرچه در ساعات اولیه برخی نمادها دچار صف فروش شده و برخی نیز با فشار فروش همراه شدند اما در نهایت شاخص کل با رشد 22 هزار و 902 واحدی، وارد کانال 979 هزارتایی شد.

براین اساس، درحالی بیش از 14.3 هزار میلیارد تومان در بورس و 6.6 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد که ارزش معاملات خرد نیز به 20.3 هزار میلیارد تومان رسید و یک رکورد جدید و جذاب برای بازار سرمایه است. بیشترین حجم معاملات هم به بانک صادرات با داد و ستد بیش از 1.3 میلیارد سهم، فولاد مبارکه، ملی مس، بانک ملت به همراه بانک تجارت به ترتیب با 468، 411، 388و 376 میلیون سهم تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 9 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، صنعتی دریایی ایران (خصدرا) حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس که ضمن رشد 3 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از 20.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های پگاه اصفهان، کویر تایر، شیشه قزوین، پخش البرز، سرمایه گذاری توسعه ملی، بیمه کارآفرین، فولاد خوزستان، پشم بافی توس، گروه بهمن، ملی مس، کود شیمیایی اوره لردگان، نیرو محرکه، بیمه اتکایی ایرانیان و شهداب ناب خراسان، مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور ملی مس، گروه بهمن، دو شرکت از صنعت بیمه و 11 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ