کد خبر: ۱۵۳۱۳۴
۰:۰ - ۱۳۹۹/۲/۱۶

وزیر صنعت : گرانی خودرو دور از انتظار نیست اما نه ۳۰ درصد

وزیر صنعت : گرانی خودرو دور از انتظار نیست اما نه ۳۰ درصد

وزیر صنعت با اعلام اینکه تکلیف افزایش قیمت خودرو هنوز در ستاد تنظیم بازار نهایی نشده ولی یقینا منصفانه خواهد بود ، گفت: گرانی دور از انتظار نیست اما نه ۳۰ درصد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا رحمانی در حاشیه جلسه مشترک با اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، با اشاره به این که افزایش تولید خودرو یکی از راهکار‌های وزارت صنعت برای مقابله با افزایش قیمت است، گفت: تکلیف افزایش قیمت خودرو که از ماه ها قبل مورد بررسی قرار گرفته هنوز در ستاد تنظیم بازار نهایی نشده ولی یقینا منصفانه خواهد بود.

وی افزود: طی ماه های اخیر بسیاری از محصولات صنعتی و غیرصنعتی ، مشمول افزایش قیمت شده و می‌شود اما هنوز ستاد تنظیم بازار درباره افزایش قیمت خودرو تصمیم گیری نکرده ولی قیمت ها هم نباید غیر متعارف باشد. بنابراین پیش بینی‌ رسانه‌ها در خصوص افزایش قابل توجه قیمت خودرو ( بیش از 30 درصد ) شایعه است.

رحمانی ادامه داد: سال گذشته خودروسازان افزایش قیمت نداشتند،اما بازار تلاطم‌های بسیاری داشت. در سال جاری هم مقرر شده با افزایش تولیدات بسیاری از مشکلات حل شود. اما باید واقعیت را پذیرفت در دوره‌ای کالا‌ها با ارز 4200 تومان وارد می‌شد ولی ارز به رقم نیمایی تبدیل شده و گرانی دور از انتظار نیست.

وی همچنین تصریح کرد: عرضه و تقاضا قیمت خودرو را در بازار تعیین می‌کند و سعی ما این است که با افزایش تولید مشکلات موجود رفع شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ