کد خبر: ۱۵۳۱۴۰
۰:۰ - ۱۳۹۹/۲/۱۶

رکورددار سابق افزایش سرمایه اثر کرونا بر عملکرد دو ماهه را اعلام کرد +پیش بینی

رکورددار سابق افزایش سرمایه اثر کرونا بر عملکرد دو ماهه را اعلام کرد +پیش بینی

رکورددار سابق افزایش سرمایه درباره آثار شیوع کرونا بر عملکرد فروش دو ماهه و پیش بینی میزان افزایش آن تا پایان خرداد، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران که تا چندی پیش با اعمال افزایش سرمایه 2183 درصدی از محل تجدید ارزیابی در 30 تیر سال 94، رکورد دار افزایش سرمایه همه شرکت های بورسی و فرابورسی بشمار می رفت درخصوص آثار شیوع کرونا برعملکرد فروش دو ماهه توضیح داد و با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، علیرضا مریخی مدیرعامل "لکما" اعلام کرد: همانگونه که در نامه های یک و دو بهمن سال گذشته عنوان شد، دقیقاً طبق پیش بینی های اشاره شده در نامه ها در طول مدت دو ماه گذشته علی‌رغم شیوع ویروس کرونا از اسفند سال ۹۸ و الزام کلیه شرکت های تولیدی به رعایت دستورالعمل ‌های ستاد ملی مقابله با کرونا این شرکت با تلاش شبانه‌روزی نسبت به تحویل تعهد در رابطه با قرارداد شرکت ایرانسل در ۷ اسفند اقدام کرده و صورت حساب مربوطه نیز در ۱۳ اسفند به مبلغ ۳.۳ میلیارد تومان به آن شرکت تحویل شده است.

همچنین کارخانجات تجهیزات مربوط به قرارداد موضوع SQM مابین این شرکت با شرکت ارتباطات سیار ایران را نیز در ۲۱ اسفند تحویل انبار شرکت مذکور کرده و صورتحساب مربوطه در ۷ اردیبهشت به مبلغ ۳۰.۴ میلیارد تومان صادر شده است.

ضمناً بخشی از پارت چهارم مربوط به تعهد قرارداد ۱۸۸۰ با شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در ۱۷ اسفند تحویل و در ۱۳ اسفند صورتحساب( مبلغ ۱.۰۱ میلیارد تومان) شده است.

فرایند سفارش گذاری مواد و قطعات پارت ۴ و بخشی از پارت ۵ پروژه شرکت ارتباطات سیار ایران در اواخر دی ماه ۹۸ با تاخیر صورت پذیرفته که به دلیل مشکلات موجود در سطح بین المللی به جهت شروع ویروس کرونا و تاخیر در روند تولید و حمل مواد و قطعات از چین( علی رغم پیش‌بینی تحقق تحویل پارت ۴ پروژه شرکت ارتباطات سیار ایران در فروردین ۹۹)، احتمالاً با تاخیر دو ماه در خرداد سال جاری صورت خواهد پذیرفت و به تبع آن مابقیه پارت ها نیز با تاخیر دو ماهه زمان بندی نسبت به پیش‌بینی مواجه خواهد شد که در این خصوص نیز به موازات، مذاکرات لازم جهت اجرای بند فورس ماژور موجود در قرارداد با شرکت ارتباطات سیار ایران با هدف تغییر و تعدیل زمانبندی تحویل تجهیزات موضوع قرارداد در حال انجام است که نتایج حاصله متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

لذا با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق فروش شرکت در طول دو ماه گذشته بیش از ۴ برابر فروش در مقایسه با سه ماهه اول سال ۹۸ بوده و پیش بینی می شود فروش حداقل به میزان ۱۱ میلیارد تومان دیگر نیز تا پایان خرداد سال جاری افزایش یافته و محقق شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ