کد خبر: ۱۵۳۱۴۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۲/۱۶

تعیین آثار مالی کرونا بر بانک بورسی منوط به جمع آوری داده ها شد

تعیین آثار مالی کرونا بر بانک بورسی منوط به جمع آوری داده ها شد

بانک پارسیان با اشاره به اعمال تعویق اقساط سررسید شده و اعطای تسهیلات به یارانه بگیران ، تعیین آثار مالی ناشی از کرونا را منوط به جمع آوری داده های نهایی دانست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک پارسیان که با بازدهی مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام روبرو شده از اعمال تعویق سه ماهه اقساط سررسید شده و اعطای تسهیلات به یارانه بگیران درجهت حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد و تعیین آثار مالی و عملکردی را منوط به جمع آوری داده های نهایی دانست.

براین اساس، مهدی صیدی معاون مالی و امور مجامع "وپارس" در خصوص آثار و تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: این بانک در راستای اجرای سیاست های دولت و حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا ضمن تعویق سه ماهه اقساط سررسید شده و اعطای تسهیلات به یارانه بگیران با هدف کمک به تداوم فعالیت بنگاه های اقتصادی نسبت به اجرای سیاست های مراجع نظارتی ذیصلاح از جمله امهال اقساط سر رسید شده کسب و کارهای مشمول( که از سوی مرجع رسمی معرفی می شوند) حسب درخواست آنها اقدام خواهد کرد. تعیین آثار مالی و عملکردی اجرای این سیاست منوط به جمع آوری داده های نهایی بوده و در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ