کد خبر: ۱۵۳۱۹۵
۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۲/۱۷

پشتوانه قوی بورس است و باید به مردم اطیمنان داد / ادامه عرضه سهام
معاون اول رئیس جمهور:

پشتوانه قوی بورس است و باید به مردم اطیمنان داد / ادامه عرضه سهام

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت در این مقطع باید به مردم اطمینان دهد پشتوانه بورس، قوی است. بنابراین سهام بخش های مختلف دولت در بورس عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسحاق جهانگیری در دیدار با مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات محمد شریعتمداری درباره شفاف سازی و خصوصی سازی قدردانی کرد و گفت: ​این اقدام با مجموعه شستا آغاز شد و فعلا وزارت تعاون در این کار پیشتاز است و باید عدد واگذاری‌ها همچنان ادامه پیدا کند و امیدواریم باقی وزارتخانه‌ها دارای بنگاه اقتصادی نیز اقدام به عرضه سهام در بورس شوند.

وی افزود: دولت در این مقطع باید به مردم اطمینان دهد پشتوانه بورس، قوی است. بنابراین سهام بخش های مختلف دولت در بورس عرضه خواهد شد. درباره فعالیت‌های بورسی هم از مردم انتظار می رود جز در مسیری که دولت مشخص می‌کند حرکت نکنند تا سودجویان و دلالان اجازه فعالیت نیابند .

این مقام مسئول ادامه داد: سهام عدالت می‌تواند منجر به کاهش فشار به اقشار ضعیف شود و  در این مسیر باید به ۱۹ میلیون نفر از جمعیت روستایی و عشایری که مشمول سهام عدالت هستند و ۱۳ میلیون بازنشسته مشورت داده شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ