کد خبر: ۱۵۳۲۰۵
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۲/۱۷

آخرین آمارها از میزان محبوبیت ترامپ و جو بایدن نزد افکار عمومی آمریکا
نظرسنجی مشترک رویترز نشان داد:

آخرین آمارها از میزان محبوبیت ترامپ و جو بایدن نزد افکار عمومی آمریکا

طبق نظرسنجی مشترک مرکز سنجش افکار عمومی ایپسوس و رویترز، جو بایدن در مقایسه با ترامپ که در زمینه اشتغال زایی فعال‌تر بوده محبوبیت را از دست داده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترر، طبق نظرسنجی مشترک مرکز سنجش افکار عمومی ایپسوس و رویترز ،  ۴۵ درصد آمریکایی‌ها ترامپ را در زمینه اشتغال‌زایی تواناتر می دانند در حالی که بایدن ۱۳ پله عقب‌تر ایستاده است. همچنین ۳۷ درصد رای دهندگان نحوه مدیریت ترامپ در بحران کرونا را می پسندند حال آنکه در این زمینه نیز بایدن با ۲ پله اختلاف از رقیب جمهوریخواه عقب افتاده است.

بر اساس این گزارش،اگرچه بایدن هنوز با ۲ درصد اختلاف و به نسبت ۴۳ به ۴۱ پیشتاز بوده اما نسبت به هفته گذشته ۴ رتبه و نسبت به یک هفته قبل‌تر، ۶ رتبه تنزل پیدا کرده است.از عمده دلایل افت محبوبیت وی این است که در میانه بحران کرونا به رغم برگزاری نشست‌های مجازی آنگونه که باید در انظار رای دهندگان نیست.

این در حالی است که ترامپ به دلیل برگزاری نشست‌های خبری ویژه کرونا و به رغم گاف‌های گاه و بیگاهی که می‌دهد در مرکز مبارزه با بیماری بوده که در آمریکا بیش از سایر نقاط جهان همه‌گیر شده است.از سوی دیگر،طرح اتهامات جنسی علیه بایدن، این روزها تیتر اغلب خبرها شده و اگرچه رویترز این مورد را در نظرسنجی لحاظ نکرده به مؤثر بودن آن در کاهش محبوبیت نامزد دموکرات،اذعان می‌کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ