کد خبر: ۱۵۳۲۴۷
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۲/۱۹

ترافیک سنگین در محور کندوان / جاده چالوس و محور فیروزکوه یکطرفه می‌شود
مقام مسئول سازمان راهداری خبر داد:

ترافیک سنگین در محور کندوان / جاده چالوس و محور فیروزکوه یکطرفه می‌شود

مقام مسئول سازمان راهداری با اشاره به اینکه محورهای هراز کندوان بعدازظهر امروز ۱۹ اردیبهشت یکطرفه می‌شود، درباره آخرین وضعیت ترافیکی و انسداد جاده‌ها توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایمان محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت ترافیکی و انسداد احتمالی جاده‌ها به فارس گفت: در محور کندوان حدفاصل بیلغان تا کندر،ترافیک سنگین و در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران  شمال و آزادراه قزوین  رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

وی افزود: براساس اطلاعات 2296 دستگاه تردد شمار جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته، کل تردد نسبت به روز قبل در جاده‌ها 1.8 درصد افزایش داشته که بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19، کمترین بین 3 تا 4 صبح ثبت شد و سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 15 درصد بوده است. طی شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج تهران با حدود 124 هزار تردد و پس از آن،آزادراه قزوین کرج و کرج قزوین پرترافیک‌ترین جاده‌ها بوده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 امروز 19 اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران  شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام پلیس راه در محل، تردد از ساعت 18 تا 24 از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود. همچنین در محور هراز تردد از ساعت 16 تا 22 از رودهن به سمت آمل ممنوع و در صورت اعلام پلیس راه از 18 تا 22  از آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.

محرابی نیاگفت:‌ تردد تریلر و کامیون در محور کندوان و هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت نیز تا ساعت 6 روز شنبه 20 اردیبهشت در محورهای فیروزکوه،کندوان، هراز و جاده تهران  سمنان مشهد ممنوع است.همچنین 9 محور شمشک دیزین، رامیان شاهرود، شهداد نهبندان، خرم‌آباد پلدختر، رودبار کهنوج و محور قزوین  همدان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی افزود: منطقه یک آزادراه تهران  شمال هر روز از ساعت 19 تا 7 روز بعد به دلیل اجرای عملیات نصب سامانه‌های مدیریت راه و پایش تصویری و سیستم‌های الکترومکانیکال تونل‌ها مسدود و مسیر جایگزین، کندوان هراز و فیروزکوه است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ