کد خبر: ۱۵۳۳۴۷
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۲/۲۱

تمدید دو ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه‌ مالیاتی تا پایان شهریور ۹۹
معاون سازمان امور مالیاتی خبر داد:

تمدید دو ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه‌ مالیاتی تا پایان شهریور ۹۹

معاون سازمان امور مالیاتی از تمدید دو ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه‌ مالیاتی و حداکثر تا پایان شهریور سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود علیزاده با اشاره به اجرای مصوبات هفدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: طبق این مصوبه، موعدهای مقرر در قانون مالیات های مستقیم و مالیات برارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی که مهلت انقضای آن از اول اردیبهشت تا ۳۱ تیر ۹۹ بوده به مدت دو ماه و حداکثر تا پایان شهریور تمدید شده و کلیه احکام قانون مرتبط بر آن جاری است.

وی افزود: برای تسلیم اظهارنامه عملکرد موضوع ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم، اشخاص حقیقی یا صاحبان مشاغل تا ۳۱ مرداد سال جاری و اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری جهت تسلیم اظهارنامه مالیاتی موضوع ماده ۱۱۰ قانون مالیات های مستقیم تا ۳۱ شهریور مهلت خواهند داشت.

این معاون ادامه داد: باتوجه به اینکه موعد ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده دوره بهار ۹۹ تا ۱۵ تیر بوده این دسته از مودیان نیز تا ۱۵ شهریور مهلت دارند.رسیدگی اظهارنامه های مالیاتی مربوط به عملکرد سال ۹۷ و ۹۸ نیز به مدت دو ماه تمدید خواهد شد.

علیزاده گفت: مهلت تعیین شده در قوانین و مقررات ناظر بر تشکیل مجمع عمومی شرکت های سهامی عام که تا پایان تیر باید مجامع را برگزار کنند نیز به مدت ۲ ماه تمدید می شود.سقف مهلت تا ۳۱ شهریور بوده بنابراین مودیانی که مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی آنها ۳۱ شهریور باشد از مهلت تمدید مقرر این مصوبه برخوردار نخواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ