کد خبر: ۱۵۳۴۲۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۲/۲۳

دفتر رئیس‌جمهور به نامه وزیر برکنار شده جواب داد و دلایل را اعلام کرد

دفتر رئیس‌جمهور به نامه وزیر برکنار شده جواب داد و دلایل را اعلام کرد

دفتر رئیس‌جمهور به نامه وزیر صنعت برکنار شده واکنش نشان داد و دلایل این تصمیم غیر منتظره روحانی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی انتشار نامه رضا رحمانی به حسن روحانی و اعلام نکاتی درباره دلایل پشت پرده برکناری ، روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور با صدور بیانیه ایی اعلام کرد : پیرو انتشار این نامه‌‌ و طرح برخی ادعاهای خلاف واقع در خصوص رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور که به منظور گمراه‌سازی و تشویش اذهان عمومی بیان شده، نکات ذیل را به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند:

یک : به هیچ وجه از جناب آقای رحمانی خواسته نشده از لایحه دولت حمایت کنند، بلکه تاکید شده از فعالیت‌ها و رایزنی‌های فشرده سه نفر از نزدیکان‌ - که در صورت لزوم نام آنها اعلام خواهد شد - در مجلس و رسانه‌ها علیه لایحه دولت، ممانعت بعمل آورند. همچنین از طرف رئیس‌جمهور به ایشان گوشزد شد که تداوم این روند تخلف است و قطعا با این تخلف برخورد خواهد شد.

دو : برخلاف آنچه ادعا شده از ایشان خواسته نشده استعفا دهند بلکه تصمیم رئیس‌جمهور برای جایگزینی به ایشان اطلاع‌رسانی و از وی درباره نحوه اعلام این خبر استمزاج شد که درخواست ملاقات حضوری داشتند و نهایتا نامه مذکور را منتشر کردند.

دلایل تصمیم رئیس‌جمهور به تغییر در وزارت صنعت نه فقط منحصر به تلاش وزیر سابق برای رد لایحه دولت در مجلس که مربوط به موارد متعدد دیگری نیز بود که افکار عمومی ، فعالان اقتصادی، صاحبان کسب و کار و تجارت به خوبی از آن آگاهند.

ضمنا این تصمیم اگرچه به دلیل برآورده نشدن انتظارات رئیس‌جمهور اتخاذ شده اما نافی تلاش های مجموعه همکاران وزارتخانه صنعت طی ماه های گذشته در مقابله با تحریم‌ها و همیاری در مبارزه با کرونا نیست و دولت قدردان این تلاش ها است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ