کد خبر: ۱۵۳۴۶۴
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۲/۲۳

بخشنامه جدید برای افزایش ۵۰ درصدی امتیازات کارمندان به یک شرط
رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر کرد :

بخشنامه جدید برای افزایش ۵۰ درصدی امتیازات کارمندان به یک شرط

رئیس سازمان برنامه و بودجه با صدور بخشنامه‌ ای افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری را مشروط به عدم ایجاد بار مالی جدید اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد باقر نوبخت با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف بوده اعتبار مورد نیاز ماهانه افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری و منابع تأمین اعتبار را به فوریت اعلام کنند. اجرای این طرح منوط به عدم ایجاد بار مالی مازاد بر اعتبارات مصوب و تخصیص داده شده است در غیر این صورت مسئولیت آن بر عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی و ذیحسابان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، ابلاغیه افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری سال گذشته برای سازمان مالیاتی صادر شد. در ادامه برخی دستگاهها مانند جهاد کشاورزی نیز خواستار استفاده از این مزیت برای افزایش حقوق کارمندان شدند.

درخواستهای مکرر دستگاهها و سازمانهای مختلف موچب شد تا دولت سرانجام در آخرین روز بهمن سال گذشته طی بخشنامه‌ای امکان استفاده از این فرصت را برای تمام دستگاهها فراهم کند.

بر اساس این بخشنامه از ابتدای سال 99 رقمی نزدیک به 50 درصد به حقوق کارمندان رسمی و پیمانی افزوده خواهد شد البته این میزان افزایش ثابت نیست و بسته به دریافتی کارمندان تفاوت خواهد کرد.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ