کد خبر: ۱۵۳۴۹۳
۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۲/۲۴

عرضه اولیه تامین سرمایه امین بعد از افزایش سرمایه انجام می شود
مدیرعامل شرکت :

عرضه اولیه تامین سرمایه امین بعد از افزایش سرمایه انجام می شود

مدیرعامل تامین سرمایه امین با اشاره به برنامه افزایش سرمایه ۱۲۸ درصدی و دو مرحله ایی ، زمان عرضه اولیه سهام این شرکت در بورس را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سلمان خادم‌المله با اعلام اینکه عرضه سهام شرکت تامین سرمایه امین با توجه به پذیرش در شش اردیبهشت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو است ، گفت: پس از انجام کلیه شروط تعیین‌شده از جمله افزایش سرمایه شرکت، انتظار می‌رود عرضه اولیه سهام در خردادماه انجام شود.

وی ادامه داد: افزایش سرمایه تامین سرمایه امین از محل مطالبات سهامداران و در دو مرحله از ۳۵۰ به ۷۰۰ میلیارد تومان (معادل ۱۰۰درصد) و سپس به ۸۰۰ میلیارد تومان است .

این مقام مسئول با‌ اشاره به فعالیت بیشتر و تخصصی در تامین مالی حوزه انرژی توضیح داد: حوزه انرژی مشتمل برحوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی-پالایشی و نیروگاهی با توجه به منابع خدادادی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های موثر بر توسعه اقتصادی محسوب می‌شود. بنابراین تامین منابع مالی در این حوزه از مهم‌ترین رسالت‌ها بازار سرمایه در کلان و شرکت تامین سرمایه به‌عنوان واسط وجوه است.

خادم‌المله افزود: بنابراین شرکت تامین سرمایه امین به‌عنوان یک هدف استراتژیک نسبت به افزایش شناخت و گردآوری داده‌های این صنایع و همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مالی به این حوزه اقدام کرده است. از سوی دیگر با توجه به ساختار سهامداری تامین سرمایه امین، تمرکز شرکت بر صنعت انرژی، نفت گاز و پتروشیمی شامل بالادست، میان‌دست و پایین‌دست قرار گرفته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» تازه چه خبر؟ | ساعت ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۵/۶
0
0
پاسخ
سلام بورس پرس عزیز چه خبر از عرضه اولیه امین قرار بود خرداد باشه چه شد پس؟ یک بررسی میکنی قربون دستت؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ