کد خبر: ۱۵۳۴۹۹
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۲/۲۴

پیشنهادات جدید سایپا به خریداران رنو و برلیانس و با سود ۶۷۰ درصدی

پیشنهادات جدید سایپا به خریداران رنو و برلیانس و با سود ۶۷۰ درصدی

سایپا برای پایان دادن به مشکل تعهدات در خصوص محصولات رنو و برلیانس، پیشنهادات جدیدی در قالب طرح تبدیلی ارائه کرده که سود ۶۷۰ درصدی برای مشتریان به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خبر آنلاین، شرکت سایپا در چهارمین فراخوان تحت عنوان " طرح تبدیل جدید سایپا برای تعیین تکلیف تعهدات معوق " به خریداران محصولات رنو و برلیانس پیشنهاد داده که محصول تحریمی و غیرقابل تولید خریداری شده را به محصولات در حال تولید این خودروساز تبدیل کنند.

بر اساس این گزارش، قیمت در نظر گرفته شده برای محصولات پیشنهادی سایپا به همراه سود مشارکت و جریمه تاخیر در تحویل خودروها به گونه ای است که مشتریان در برابر وجه اولیه پرداختی خود در سال۹۷ حدود ۶۷۰درصد سود به دست می آورند.

پیشنهاد اول به مشتریان محصولات برلیانس دنده اتوماتیک بوده تا بجای محصول تحریمی قبلی، سه دستگاه خودرو کوئیک. آر در حال تولید سایپا را تحویل بگیرند. دو دستگاه از این خودروها به قیمت تیر۹۷ و یک دستگاه به قیمت روز کارخانه محاسبه خواهد شد.متقاضیان نوع گیربکس دنده ای نیز می توانند دو دستگاه خودرو کوئیک. آر با همان شرایط دریافت کنند.

علاوه بر این، سایپا پیشنهاد داده خریداران ساندرو و ساندرو استپ وی با گیربکس اتوماتیک به جای این خودروها، سه دستگاه کوییک آر و متقاضیان نوع دنده ای دو دستگاه کوییک. آر و  مشتریان خودرو تندر و پارس تندر نیز دو دستگاه کوییک. آر، یکی به قیمت تیر۹۷ و دیگری به قیمت روز کارخانه دریافت کنند.

علاوه بر این طرح های تبدیلی، سایپا پیشنهاد دیگری نیزبرای مشتریان محصولات رنو و برلیانس دارد که براساس آن و در صورت انصراف از خرید خودرو تحریمی، سود ۴۵درصدی از زمان ثبت نام اولیه خودرو دریافت می کنند و امکان ثبت نام فروش فوری یک دستگاه خودرو کوئیک. آر تولید پارس خودرو با قیمت تیر ۹۷ نیز برای آنان فراهم می شود.

مدیران وقت گروه خودروسازی سایپا در سال۹۷ و با وجود نشانه هایی مبنی بر بازگشت تحریم ها و قطع همکاری شرکای خارجی، بدون تامین قطعات مورد نیاز،اقدام به پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه محصولات رنو فرانسه و برلیانس چین کردند که پس از دورتازه تحریم ها، خط تولید این محصولات متوقف شد و انجام تعهدات به تعویق افتاد.

سایپا همچنین با ارسال بخشنامه ای به نمایندگی های مجاز در سراسر کشور اعلام کرده است که با توجه به مشکلات تامین و تولید محصولات گروه رنو چهارمین فراخوان پیشنهادی برای انجام تعهدات این گروه خودروسازی را اجرا کنند.

در این بخشنامه ابتدا به اعطای امتیاز "حق تقدم ثبت نام" اشاره شده و آمده که شرکت پارس خودرو متعهد می شود در صورت ورود محصولات رنو به کشور تا پایان سال جاری، حق تقدم ثبت نام را برای مشتریان قبلی محفوظ داشته و آنان را در اولویت قرار دهد.

واقعیت این است که توقف تولید محصولات رنو و برلیانس به واسطه تحریم های ظالمانه و بدعهدی شرکای خارجی بوده و گروه خودروسازی سایپا راهی برای تامین تعهدات ندارد. از این رو طی یک سال اخیر طرح های پیشنهادی جذابی برای تامین نظر مشتریان انجام داده که موجب تعیین تکلیف بسیاری از قراردادها شده و امید می رود فراخوان چهارم نیز با استقبال روبرو و پرونده این تعهدات برای همیشه بسته شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۶:۵ - ۱۳۹۹/۲/۲۴
0
0
پاسخ
کوییک آر- از عجایب مهندسی جهان !!!!!!!!!!!!!!!
» بهزاد | ساعت ۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۲/۲۵
0
0
پاسخ
طریقه ثبت نام و نمیدونیم لطفا همراهیمون کنید
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ