کد خبر: ۱۵۳۵۲۱
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۲/۲۴

احتمال فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا قبل از عید فطر قوت گرفت
بنابر اعلام سرپرست وزارت صنعت:

احتمال فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا قبل از عید فطر قوت گرفت

سرپرست وزارت صنعت ضمن اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده برای مدیریت بازار خودرو گفت: با در نظر گرفتن جمیع موارد احتمال می رود فروش فوق العاده ای قبل از عید فطر داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین مدرس خیابانی در حاشیه جلسه هیأت وزیران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت بازار خودرو یکی از وجوه برنامه‌ها و شعارهای وزارت صنعت خواهد بود تا وضعیت فعلی را به سرعت پشت سر بگذاریم. قطعاً در سال جهش تولید هر تصمیمی برای بخش خودرو گرفته می شود حتماً باید حمایت از تولید داخلی باشد به خصوص که دو سال دست صنعت خودروسازی روی شانه‌های دو شرکت خودروسازی فرانسوی و کره‌ای بود که آنها هم از کشور رفتند و اکنون این صنعت حالت استقلال را تجربه می‌کند.

وی افزود: باید تأمین خودرو و کاهش تعهدات خودروسازان به مردم را در نظر داشته باشیم و در عین حال تولید را هم مدیریت کنیم. برای اصلاح شیوه تولید باید عدالت توزیعی و واقعی کردن تقاضاها را بوجود آوریم تا کسانی که به دنبال کاسبی از بازار خودرو هستند کنار روند. اصلاح شیوه ثبت‌نام، فروش و تحویل را هم در بازار خودرو در نظر داریم و در این میان اگر مسجل شود کسی که برای خودرو ثبت‌نام کرده آن را برای استفاده می‌خواهد یا به دنبال کاسبی است با توجه به جمیع موارد در فروش خودرو و تامین آن و کنترل توزیع، فروش فوق العاده ای احتمالا قبل از ایام عید فطر خواهیم داشت.

مدرس خیابانی ادامه داد: در آستانه عید فطر با این اقدامات از التهابات بازار خودرو کاسته می‌شود. خودروهای صفر کیلومتر در فروش جدید بعد از سه ماه دیگر مشمول ضمانت صفر کیلومتر نمی‌شوند تا اگر کسی به نیت نگه داشتن خودرو و استفاده آتی آن را خریداری می‌کند دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. سازمان حمایت اعلام کرده تمام پارکینگ ها و انبارها باید موجودی خودرو را اعلام کنند و ممانعت از این عمل نیز مشمول تخلفات احتکار است. پیشنهادی هم برای اولویت قائل شدن در تحویل خودرو به متقاضیان بدون پلاک داریم تا ابتدا کسانی که تاکنون خودرویی نداشتند، تقاضا را دریافت کنند و سپس کسانی که چند خودرو دارند و مجدداً درخواست داده‌اند به درخواست رسیدگی و تحویل داده شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مهدی | ساعت ۱:۶ - ۱۳۹۹/۲/۲۵
0
0
پاسخ
سلام خسته نباشید به گروه خودرو سازی سایپا و ایران خودرو چرا فروش نقدی در دستور کار خود قرار نمیدید که اون کسی که واقعا هیچ خودرویی نداره واسه مصرف خانوادش صاحب خودرو بشه و اون کسی که کارش دلالی هست بتونید شناسایی کنید و به جد برخورد قانونی شود که انقدر اوضاع بازار رو به آشفتگی نکشن که پول کلانی به جیب بزن خواهشا طرح پیش فروشی که میزارید جوری باشه که اون کسی که مثل من اصلا ماشین نداره بتونم ثبت نام با موفقیت انجام بشه ممنون
» علی | ساعت ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۲/۲۵
0
0
پاسخ
نمیدونم چی بگم ولی بجای شعاردادن خودروهای معوق مردم رو تحویل بدیدلطفا،من ازپارسال برج6/98یه حواله نقدی خریدم که تازه تبدیلی بوداونم تبدیلی ساندرواستپ وی تازه جایگزین سایناقراربودبدن که تاامروزکه25/2/99هستش هیچ خبری ازماشین نیست که نیست که نیست!بعدازکلی تماس تلفنی میگن هنوزمشخص نیست کی فاکتوربشه ولی همچنان صبورباشیدمیخوام بدونم شماکه به عهدتون نمیتونیدوفاکنیداونم خودروی چینی که میخوایدبه ملت بدیدباهزارمنت چراداریدتبلیغ میکنیدهروزیه فتوامیدید نمیدونم هرکی قراره رئیس باشه فقط یه فکری بحال خودروی های معوق بکنه به پیر وپیغمبرخسته شدیم ازبی ماشینی اونم برای رفاه حال زن وبچه هام اگه گوشی هست که صدای منومیشنوه خواهش دارم رسیده گی کنن تربه روح امتواتتون کل زندگیموقرض کردم برای یه ماشین اونم اینجوری نقره داغ شدم.
هرمسعولی هم باورنداره تماس بگیره مدارکش موجوده.
» علی اصغر | ساعت ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۲/۲۵
0
0
پاسخ
سلام وخسته نباشید من اون زمانی که خودرو ارزان بود گیرپول بودم ماشین امو فروختم بعدن که گران شد دیگه موفق نشدم تا به امروز خودرو بگیرم حالا میتوانم ثبت نام کنم شرایطی هم می‌دهید یا نه چون زیاد که بتوانم جور کنم 30ملیون نهایتن خواهشن به شرایط ماهم ماشین بدهید بدون وسیله ام چند ساله
» ابراهیم | ساعت ۱۹:۱ - ۱۳۹۹/۲/۲۵
0
0
پاسخ
تحویلی دی ماه رو هنوز ندادند می‌خوان سه ماهه ماشین بدن
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ