کد خبر: ۱۵۳۵۸۲
۱۲:۶ - ۱۳۹۹/۲/۲۷

در روز سقوط ۳۲ هزار واحدی شاخص :

"خودرو" آماده بازگشت به بورس شد / زمان معاملات و چند شرط برای سهامداران

نماد ایران خودرو در روز سقوط ۳۲.۸ هزار واحدی شاخص و بعد از حدود دو ماه غیبت ، بدون محدودیت دامنه نوسان آماده بازگشایی در بعد از پایان معاملات و با رعایت چند نکته شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز که شاخص بورس با ریزش بیش از 32.8 هزار واحدی به کانال 985 هزار تایی سقوط کرده ، نماد ایران خودرو بعد از حدود دو ماه غیبت ، بدون محدودیت دامنه نوسان آماده بازگشایی شده است.

در این رابطه مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اعلام کرد: دوره سفارش گیری از ساعت 14:05 الی 14:20 و زمان انجام معامله "خودرو: از 14:05 الی 15:00 خواهد بود . همچنین پس از کشف قیمت ، ادامه معاملات در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع ( قیمت کشف شده در حراج ) امکان پذیر است.

علاوه بر این هر کد معاملاتی ، تنها مجاز به ارسال یک سفارش حداکثر 100 هزار تایی و تنها از طریق یک ایستگاه معاملاتی یا کارگزاری و یا معاملات برخط و بر خط گروهی بوده و در صورت ورود و ارسال بیش از یک سفارش ، تمامی سفارش های مشتری حذف خواهد شد.

براساس این گزارش، ایران خودرو بعد از توقف نماد در 26 اسفند با برگزاری مجمع فوق العاده ایی اقدام به افزایش سرمایه 1872 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها ( معادل بیش از 28.6 هزار میلیارد تومان و به بیش از 30.1 هزار میلیارد تومانی ) کرده و با بازگشت به تابلو معاملات ، بزرگترین شرکت بورس ایران از لحاظ سرمایه اسمی خواهد شد.

نماد معاملاتی شرکت ایران خودرو (خودرو) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.و همچنین توجه به موارد زیر ضروریست:

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ