کد خبر: ۱۵۳۵۸۷
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۲/۲۷

خبرهای مهم روحانی از بازگشایی اماکن مقدس ، برگزاری نماز عیدفطر و...

خبرهای مهم روحانی از بازگشایی اماکن مقدس ، برگزاری نماز عیدفطر و...

رئیس جمهور با اعلام اینکه حتی اگر کرونا در تابستان و پاییز جهش پیدا کند از مرحله اوج بیماری عبور کرده ایم درباره بازگشایی اماکن مقدس، رستوران ها و دانشگاهها توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خبر آنلاین، حسن روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد: حتی اگر ویروس کرونا در تابستان و پاییز جهش پیدا کند از مرحله اوج بیماری عبور کرده ایم. اما رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان ضروری است.

وی افزود: در ۲۱۸ شهر سفید راهپیمایی روز قدس با رعایت تمام ضوابط بهداشتی صرفا به صورت حضور در نماز جمعه برگزار می شود. نماز عید فطر نیز به غیر از مصلی‌های بزرگ در مساجد برگزار خوهد شد.

رئیس جمهور ادامه داد: اماکن مقدس در مشهد، قم و شاهچراغ پس از ماه رمضان در چارچوب دستورالعمل های تعیین شده بازگشایی می شوند. اما رواق‌ها و حرم‌ها همچنان بسته خواهند ماند. قرار شد فعلا سه ساعت در صبح و عصر درهای صحن باز شود اما توقف زائران نباید بیش از حد باشد.

روحانی گفت: رستوران‌ها و دانشگاه‌ها غیر از رشته‌های پزشکی که اکنون نیز فعال هستند فعالیت را از ۱۷ خرداد در حوزه آزمایشگاه و کارگاه‌ها آغاز خواهند کرد.فعالیت‌های ورزشی نیز بدون حضور تماشاچی بازگشایی خواهند شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ