کد خبر: ۱۵۳۶۳۱
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۲/۲۸

زمان و شرایط دومین و پنجمین روز معاملات ایران خودرو و سایپا

زمان و شرایط دومین و پنجمین روز معاملات ایران خودرو و سایپا

بورس تهران زمان و شرایط دومین و پنجمین روز معاملات سهام ایران خودرو و سایپا بعد از بازگشایی نماد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درپی بازگشت دیروز نماد ایران خودرو بعد از حدود دو ماه غیبت ، هر سهم این شرکت با رشد 100 درصدی نسبت به قیمت تئوریک و بعد از اعمال افزایش سرمایه 1872 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها به 117 تومان رسید و صف خرید چند میلیارد سهمی تشکیل شد.

در این میان مدیریت عملیات بازار شرکت بورس درباره دومین روز حضور "خودرو" اعلام کرد: دوره سفارش گیری از ساعت 14:05 الی 14:20 و زمان انجام معامله "خودرو " از 14:05 الی 15:00 خواهد بود . همچنین پس از کشف قیمت ، ادامه معاملات در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع ( قیمت کشف شده در حراج ) امکان پذیر است.

علاوه بر این هر کد معاملاتی ، تنها مجاز به ارسال یک سفارش حداکثر 100 هزار تایی و تنها از طریق یک ایستگاه معاملاتی یا کارگزاری و یا معاملات برخط و بر خط گروهی بوده و در صورت ورود و ارسال بیش از یک سفارش ، تمامی سفارش های مشتری حذف خواهد شد.

همچنین درباره پنجمین روز سایپا بعد از افزایش سرمایه حدود 398 درصدی و بازگشت به بورس اعلام شد: زمان انجام معاملات معاملاتی "خساپا" از ساعت 13:05 الی 14:00 بوده و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش( حداکثر یک سفارش 100 هزار تایی) و تنها از طریق یک ایستگاه معاملاتی یا کارگزاری و یا معاملات برخط و بر خط گروهی است . در صورت ورود و ارسال بیش از یک سفارش تمامی سفارشات مشتری حذف خواهد شد.

دوره سفارش گیری هم از ساعت 13:05 الی 13:20 بوده و پس از اتمام دوره سفارش گیری ادامه معاملات در همان دامنه قیمتی ادامه خواهد یافت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۲/۲۹
0
0
پاسخ
ازتون خواهش میکنم التماس میکنم یکی جواب درستی به من بده
من مرداد ۱۳۹۷ یک دستگاه خودرو دنا معمولی ثبت نام کردم و تاریخ تحویل آبان سال ۹۸بوده ولی هنوز خبری برای تحویل خودرو نیست
هر چه هم از خود ایرانخودرو پیگیری میکنم اصلا جواب قانع کننده ای نمی دهند، من کلی ضرر کردم،با این پول ثبت نام که دوبرابر قیمت اولیه هم برده اند ،ماهی حداقل یک میلیون تومان از بانک میگرفتم
تورو خدا یه جواب درست به بدین
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ