کد خبر: ۱۵۳۶۶۸
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۲/۲۹

شرکت بورسی مجوز افزایش نرخ محصولات را گرفت / اثر مالی ۲۳ میلیارد تومانی

شرکت بورسی مجوز افزایش نرخ محصولات را گرفت / اثر مالی ۲۳ میلیارد تومانی

شرکت بورسی از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات از مشتری عمده و اثر مالی ۲۳ میلیارد تومانی خبر داد و آماده بازگشایی نماد برای فردا شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سازه پویش از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات از مشتری عمده خبر داد و آماده بازگشایی نماد برای فردا شد.

براین اساس، "خپویش" اعلام کرد: پیرو توضیحات اطلاعیه قبلی درخصوص نهایی نشدن برخی از نرخ های قرارداد محصولات به تبع بسته نشدن حساب مشتری عمده، مبالغ مندرج در ستون اصلاحات گزارش فعالیت ماهانه اسفند به مبلغ 56 میلیارد تومان بابت تعدیل در نظر گرفته تا تاریخ حاضر در نرخ محصولات به روز رسانی و در حساب ها اعمال شد.

از مبلغ مندرج در ستون اصلاحات بالغ بر 33 میلیارد تومان به تبع افزایش در بهای خرید نهادهای تولید بوده که اثر مالی آن بالغ بر 23 میلیارد تومان است. همچنین آثار تعدیلات فوق در صورت های مالی منعکس و متعاقبا ارسال خواهد شد.

بطور نمونه نرخ قبلی مجموعه نودها 1.7 میلیون تومان بوده که با نرخ جدید به 2.4 میلیون تومان رسیده است. مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل بالغ بر 71.4 میلیارد تومان و نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به کل درآمد در سال مالی قبل 15 درصد است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ