کد خبر: ۱۵۳۷۰۷
۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۲/۳۰

وعده روحانی به تحول بزرگ بورس با عرضه‌های آینده و ادامه حمایت از بازار

وعده روحانی به تحول بزرگ بورس با عرضه‌های آینده و ادامه حمایت از بازار

رئیس جمهور از حمایت دولت از بورس و عرضه سهام در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اگرچه بورس دارای فراز و نشیب است اما مدیریت هم می‌شود و با عرضه‌های در پیش رو ، تحول بزرگی ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در دیدار جمعی از فعالان و نخبگان سیاسی با اعلام نکاتی درباره دستاوردهای مبارزه با کرونا از حمایت دولت از بورس و عرضه سهام بسیاری از بنگاه‌های دولتی در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت: اگرچه بورس دارای فراز و نشیب است اما مدیریت هم می‌شود و با عرضه‌های در پیش رو ، تحول بزرگی در بورس ایجاد خواهد شد و بازار سرمایه رونق پیدا می‌کند.

براساس این گزارش، در این دیدار افرادی چون مصباحی مقدم، بهزاد نبوی، محسن رفیق‌دوست، حسین مرعشی، احمد توکلی، الهام امین‌زاده، سرکار خانم پروانه مافی، حسین مظفر، شکوری راد، زهرا ساعی، جلالی‌پور، سبحانی‌فر و الیاس حضرتی حضور داشتند .

تقویت بورس، توسعه شفافیت و حسابرسی، تقویت اعتماد مردم به بازار سرمایه، ضرورت مهار رشد نقدینگی، آموزش مردم در بازار سرمایه، عادلانه کردن سهام عدالت و پرداخت این سهام به اقشار ضعیف ، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، توجه به وکیل خانواده و بیمه وکالت، اجرای کامل حقوق شهروندی، تداوم سیاست‌های برجامی و سیاست‌ تعامل با جهان، تلاش برای رفع موانع تولید، توجه به اقتصاد دیجیتال و ایجاد کسب و کارهای نو، استفاده از ظرفیت زنان و جوانان، تقویت سرمایه اجتماعی و سرمایه نمادین، رفع عوامل کاهش مشارکت مردم در انتخابات، حمایت از طبقه متوسط جامعه و جلب رضایت آنان و توجه به توسعه ارز دیجیتال از جمله محورهای اصلی سخنان فعالان و نخبگان سیاسی در این دیدار بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ