کد خبر: ۱۵۳۷۳۲
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۲/۳۰

۶۰۰ هزار سهامدار عدالت شبا دادند/ مهلت آخر ثبت‌نام صندوق دولت
معاون سازمان خصوصی‌سازی:

۶۰۰ هزار سهامدار عدالت شبا دادند/ مهلت آخر ثبت‌نام صندوق دولت

معاون سازمان خصوصی‌سازی با اعلام اینکه ۶۰۰ هزار سهامدارعدالت شماره شبا داده اند گفت: آخرین مهلت ثبت نام صندوق واسطه‌گری مالی یکم تا پایان وقت فردا است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن علایی با اشاره به این که 5 میلیون نفر از سهامداران عدالت شماره شبا حساب بانکی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای دریافت سود سهام عدالت ارائه نکرده بودند به فارس گفت: در پی آزادسازی سهام عدالت، تاکنون حدود 600 هزار نفر شماره شبا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سامانه اعلام و 4.6 میلیون سهامدار هنوز اقدام نکرده‌اند.

وی افزود: کسانی که تاکنون شماره شبا ارائه نداده و در نتیجه سودی از سهام عدالت دریافت نکرده اند با توجه به تبدیل شدن سهام عدالت به سهام بورسی در صورت اعلام شبا، سود ماهانه به حساب آنها واریز می شود. سهامدارانی که که روش مدیریت مستقیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کرده و شماره شبا حساب بانکی آنها وارد سیستم شده نیازی به احراز هویت در سامانه سجام ندارند.

این معاون ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام صندوق واسطه‌گری مالی یکم، ای تی اف تا پایان وقت فردا 31 اردیبهشت و برای انتخاب روش مدیریت سهام عدالت  8 خرداد سال جاری است.

علایی گفت: برخی شهروندان کارت پرس شده سهام عدالت دارند اما با وارد کردن کد ملی در سامانه سهام عدالت به عنوان سهامدار شناخته نمی‌شوند. تمام دعوت‌نامه‌ها و کارت‌های سهام عدالت معتبر نبوده بلکه تنها کسانی که با وارد کردن کد ملی در سامانه ثبت نام کرده اند به عنوان سهامدار شناخته می‌شوند.

وی افزود: غیر از سامانه سهام عدالت هیچ کارت و دعوت نامه‌ای معتبر نبوده و فهرست سهامداران در سال‌های 93 و 94 تکمیل نیست و فعلا راه حلی برای رفع مشکل این افراد که حدود 2 میلیون نفر هستند وجود ندارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ