کد خبر: ۱۵۳۷۴۲
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۲/۳۰

مدیر دولتی با ادعایی عجیب دلواپس توجه بیش از حد دولت به بورس شد !!!

مدیر دولتی با ادعایی عجیب دلواپس توجه بیش از حد دولت به بورس شد !!!

رئیس سازمان ملی بهره وری با اعلام دلواپسی از توجه بیش از حد دولت به بورس ، مدعی شد با بروز مشکلی ، همه سود حاصله از سرمایه گذاری در بورس ، پاسخگوی خرید حتی یک متر آپارتمان نخواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  فاطمه پهلوانی در جریان برنامه خبری به مناسبت روز ملی بهره وری با هشدار به تبعات منفی بی توجهی به سرمایه گذاری در دو حوزه صنعت و ساختمان گفت: جذب سرمایه‌های خرد در بورس به عنوان رقیب بازار مسکن، خطر بزرگی برای اقتصاد ایران است .

وی ادامه داد: هر لحظه این احتمال وجود دارد با بروز مشکلی در بورس ، سرمایه های خرد مردم از بین برود و بازار مسکن هم با مشکل روبرو شود. در این صورت قیمت مسکن به اندازه ایی خواهد رسید که کل سود حاصله از سرمایه گذاری دربورس ، پاسخگوی خرید حتی یک متر آپارتمان نباشد .

این مقام مسئول افزود: اگرچه دولت برنامه فروش سهام و دارایی‌ها در بورس را دارد اما به عنوان مدیر دولتی معتقدم به قیمت از دست دادن بازا مسکن و صنعت ساختمان که پیشران اقتصاد است، نباید تا این حد به بورس توجه شود. چون به طور عجیبی بخش ساختمان فراموش شده است .

به گفته پهلوانی ، طبق اعلام سازمان آسیایی بهره وری ، شاخص TFP ( بهره وری عوامل کل ) نسبت به ۴۷ سال گذشته فقط  یک صدم درصد بهتر شده و از یک به ۱.۱ درصد رسیده است.

براساس این گزارش، در حالی طی ماه های اخیر با رشد همه جانبه بورس و حمایت بی سابقه دولت ، برخی مسئولان و کارشناسان مخالفت ها و ادعاهایی مطرح کرده اند که معلوم نیست رئیس سازمان ملی بهره وری بر اساس چه محاسباتی ، چنین ادعای عجیبی کرده است ؟

تلگرام اصلی بورس پرس: t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۲/۳۰
0
0
پاسخ
احتمالا بهره وری مملکت بالا نمی ره بخاطر رشده بورسه!!!!!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ