مدیرعامل سایپا یدک از راه اندازی فروشگاه آنلاین در راستای افزایش رضایت مشتریان خبر داد و مزایای آن را برشمرد.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فخرالدین حیدری منش گفت: یکی از وظایف سازمان خدمات پس از فروش سایپا در مسیر خدمت رسانی به مشتریان گروه سایپا، فراهم آوردن دسترسی آسان به قطعات یدکی در هر زمان و هر مکان است. به همین منظور فروشگاه آنلاین این شرکت راه اندازی شده تا در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش ترددهای شهری، قطعات اصلی در کوتاهترین زمان به مشتریان تحویل داده شود.
وی سهولت خرید اینترنتی، تکریم و رضایت مشتریان، ارسال سریع قطعات، اصالت قطعات، ضمانت معتبر و کاهش مراجعه حضوری به فروشگاه های لوازم یدکی در وضعیت کنونی را از ویژگی های سایپایدک آنلاین برشمرد و افزود: مشتریان سایپا می توانند با مراجعه به نشانی www.saipayadakonline.com از خدمات ارائه شده استفاده کنند.
انتهای پیام