کد خبر: ۱۵۳۷۶
۰:۰ - ۱۳۹۴/۶/۲۵

مدیرعامل شرکت معروف و تک سهم بورس بعد از ۶ سال تغییر کرد
بورس پرس خبر می دهد:

مدیرعامل شرکت معروف و تک سهم بورس بعد از ۶ سال تغییر کرد

مدیرعامل شرکت معروف و تک سهم بورس یعنی آذرآب که از بدو تاسیس آن حضور داشته بعد از ۶ سال به دلیل تغییر ترکیب سهامداران تغییر کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت آذرآب که طی 6 ماه اخیر با نوسان قیمتی منفی 20 تا مثبت 15 درصدی سهام همراه بوده و در اکثر هفته ها خریداران زیادی را به خود جذب کرده و برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی را نیز در پیش گرفته با تغییر مدیرعامل مواجه شده است.

براساس این گزارش، غلامرضا بهمنش درحالی از بدو تاسیس و نصب تجهیزات "فاذر" حضور داشته و سال ها عضو هیات مدیره و قائم مقام بوده که بعد از خروج موقتی ، از سال 88 مدیرعامل این شرکت بود اما در پی تغییر ترکیب سهامداران و به رغم درخواست اکثریت هیات مدیره بعد از 6 سال مدیریت از این شرکت خداحافظی کرد.

به این ترتیب عبدالعزیز هدایت که دارای سوابقی چون مدیرعاملی شرکت پوشش لوله ماهشهر و مدیرکلی صنایع استان خوزستان است از حدود 10 روز پیش مدیریت آذرآب را عهده دار شده است.

در ترکیب سهامداری این شرکت اشخاص حقیقی مالک بیش از 30 درصد سهام هستند و با تصویب هیات مدیره در 13 مرداد و در صورت مجوز سازمان بورس ، سرمایه اسمی و 100 میلیارد تومانی  "فاذر" از دو محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به 300 میلیارد تومان خواهد رسید تا صرف اجرای پروژه های با حاشیه سود بیشتر شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ