کد خبر: ۱۵۳۹۰۹
۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۳/۶

سهم ۶۰ درصدی شرکت آماده عرضه اولیه در بازار داخلی و برنامه افزایش تولید روزانه
بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر مطرح کرد:

سهم ۶۰ درصدی شرکت آماده عرضه اولیه در بازار داخلی و برنامه افزایش تولید روزانه

بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر با اشاره به عرضه ۱۲ درصد سهام زر ماکارون از کسب بیش از ۶۰ درصد سهم بازار داخلی و برنامه ریزی جهت افزایش تولید روزانه ۲۵۰۰ تن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرتضی سلطانی بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر با اشاره به اینکه پذیرش شرکت های جدید در بورس اقدامی مطلوب در جهت توسعه و گسترش فعالیت بنگاه های تولیدی است،گفت: در سال جهش تولید بی شک بازار سرمایه به عنوان یکی از ارکان اصلی در تامین مالی بخش تولید می تواند زمینه رشد و توسعه پایدار بنگاه های تولیدی را مهیا کند.

وی افزود: در همین راستا شرکت بورس با درج شرکت زرماکارون در پلاک 1544 و نماد "غزر" مجوز عرضه 12 درصد از سهام این شرکت را روز چهارشنبه 7 خرداد صادر کرده است. ظرفیت بالای بازار سرمایه در تامین مالی بنگاه های تولیدی منجر به آن شد تا این شرکت با تامین سرمایه لازم و اقدام به ورود در بورس ، برنامه ریزی جهت افزایش تولید روزانه 2500 تن را فراهم کند.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر این شرکت با کسب بیش از 60 درصد سهم بازار داخلی به عنوان لیدر بازار ماکارونی در ایران شناخته می شود. با وجود تحریم های ظالمانه، پایدار بودن صادرات شرکت در کنار کسب اعتماد از مصرف کنندگان در عرصه بین المللی منجر به کسب سهم بیش از 80 درصدی صادرات پاستا توسط این شرکت شده است.

سلطانی با اشاره به رقم فروش ثبت شده این شرکت در سال 98 و رسیدن به بیش از 181 هزار تن از افزایش 200 درصدی جمع کل درآمدهای عملیاتی محقق شده و رسیدن به رقم 992.8 میلیارد تومان نسبت به سال 97 خبرداد.

بنابراین گزارش، شرکت زرماکارون با بهره گیری از فناوری روز دنیا در تولید و دانش فنی بالا تولید محصولات با کیفیت به عنوان اولین تولید کننده پاستا با آرد سمولینا توانسته سهم بالایی از تولید ماکارونی در بازارداخلی و خارجی را از آن خود کند. این شرکت با صادرات به کشورهای مختلف در دنیا رتبه دومین شرکت تولید کننده پاستا در یک سایت در جهان و کسب 7 دوره پیاپی صادر کننده نمونه کشوری را دارد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ