کد خبر: ۱۵۳۹۴۳
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۳/۶

جنگنده‌های سعودی ۱۶ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند

جنگنده‌های سعودی ۱۶ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند

منابع یمنی از نقض گسترده توافق الحدیده و ۱۶ بار بمباران مناطق دیگر یمن توسط جنگنده‌های سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سبأ، منابع یمنی اعلام کردند: مناطق مختلفی در استان الحدیده واقع در غرب یمن طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد حملات عناصر وابسته به ائتلاف سعودی بود. همزمان جنگنده‌های این ائتلاف نیز ۱۶ مرتبه استان‌های صعده و حجه در یمن و استان جیزان در خاک عربستان را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام یک منبع نظامی در استان الحدیده، پهپادهای جاسوسی ۶۲ بار بر فراز این استان به پرواز در آمده‌ که مصداق نقض توافق استکهلم سوئد در خصوص الحدیده است. توپخانه عناصر وابسته به ائتلاف سعودی نیز ۱۱ بار اقدام به شلیک گلوله کرده است.

در نتیجه این حملات خانه یک فرد روستایی در منطقه الدریهمی آتش گرفت و در شهر ۷ یولیو موجب وارد آمدن خسارات به دارایی اهالی شد.جنگنده‌های ارتش سعودی نیز پنج مرتبه منطقه الفرع و شش مرتبه نیز منطقه الظاهر در استان صعده را بمباران کردند. همزمان توپخانه سعودی نیز اقدام به گلوله‌باران مناطق مرزی در شهرستان منبه در این استان کرد.

این میزان حملات در حالی است که ریاض مدعی اجرای آتش‌بس در یمن است. دولت سعودی دو هفته مانده به ماه رمضان اعلام کرد که به طور یکجانبه حملات هوایی در یمن را متوقف می‌کند. اما در تمام این مدت گزارشات متعددی از نقض روزانه آن وجود دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ