کد خبر: ۱۵۳۹۶۶
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۳/۷

اصلاح عرضه و تقاضای فولاد و شرط صدور مجوز صادرات شرکت ها
سرپرست وزارت صنعت خبر داد:

اصلاح عرضه و تقاضای فولاد و شرط صدور مجوز صادرات شرکت ها

سرپرست وزارت صنعت از اصلاح و بازنگری در سهمیه‌های بهین‌یاب و تصمیم گیری درباره عرضه و تقاضای فولاد در جلسه آتی خبر داد و شرط صدور مجوز صادرات فولاد سازان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، حسین مدرس خیابانی در جلسه کمیته فولاد با اشاره به ضرورت توجه هر چه بیشتر به صادرات زنجیره فولاد در سال 99 گفت: برنامه وزارت صنعت حمایت همه‌جانبه از صادرات زنجیره فولاد و تقویت تمام بخش‌های این صنعت به منظور افزایش سطح تولید و صادرات است.

وی افزود: تلاش مجموعه سیاست گذاران در راستای افزایش تولید و صادرات بوده و تمام صادرکنندگان در زنجیره تولید فولاد، مکلف به بازگشت ارز بوده و معاونت صنایع معدنی وزارت صنعت در صدور مجوزهای مرتبط با صادرات از تولیدکنندگانی حمایت می‌کند که ارز حاصل از صادرات را برگردانند.

این مقام مسئول ادامه داد: تقاضاها در بخش معدن و صنایع معدنی و به خصوص زنجیره تولید فولاد باید واقعی شود.ضمن اینکه بازار داخلی در قالب ساز و کارهایی که در کمیته اتخاذ می‌شود مدیریت خواهد شد.

مدرس خیابانی گفت: به موازات مجموعه اقداماتی که در حوزه ساماندهی عرضه و تقاضا در بازار فولاد رخ خواهد داد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز حلقه‌های نظارتی را بیشتر کرده و گزارش هفتگی انبارهای کالایی و موجودی کارخانه ها را تحت نظارت همه‌جانبه قرار خواهد داد.

وی افزود: سیاست گذاری‌های مرتبط با اصلاح ساز و کارهای عرضه و تقاضای فولاد در جلسه آینده کمیته سیاست گذاری فولاد که طی روزهای آینده برگزار خواهد شد مورد جمع‌بندی قرار گرفته و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ