کد خبر: ۱۵۴۰۳۰
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۳/۱۰

توصیه بانک مسکن به مردم برای سرمایه گذاری / سهم ۵۲ درصدی ۱۷ محله تهران
:

توصیه بانک مسکن به مردم برای سرمایه گذاری / سهم ۵۲ درصدی ۱۷ محله تهران

مدیر حقوقی بانک مسکن با اعلام اینکه مردم باید در محلات پر رونق تهران سرمایه‌گذاری کنند گفت: 52 درصد معاملات مسکن تنها در 17 محله انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، داوود خلجستانی با اشاره به اینکه در تهران 320 محله وجود دارد که 52 درصد معاملات مسکن تنها در 17 محله انجام می‌شود گفت: این 17 محله در زمره محلات پررونق تهران در تمامی فصول محسوب می‌شود که در آمار معاملات باید از سایر محلات جدا شود.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در محلات بورسی در اوج رکود،مثبت ارزیابی می‌شود. 50 درصد افرادی که با هدف سرمایه‌گذاری به بخش مسکن ورود کرده‌ و با مشکل مواجه شده اند یا محله را به درستی انتخاب نکردند یا در محلات فاقد رونق سرمایه گذاری کرده اند. 50 درصد مابقی نیز نوع ساخت و مساحت ملک آنها متناسب با نیاز بازار در آن منطقه نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: بسیاری واحد مسکونی در مناطق فاقد رونق و با مساحت بزرگ ساخته شده که متقاضی ندارد و به سختی به فروش می‌رسند. ضمن اینکه برای فروش این واحدها در زمان کوتاه مالک و سرمایه گذار باید واحد را 20 تا 30 درصد زیر قیمت عرضه کند.

خلجستانی گفت: سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات جهت احداث واحد مسکونی در مناطق فاقد رونق، منفی ارزیابی شده و توصیه اکید بر عدم پرداخت تسهیلات مشارکت در این مناطق است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ