کد خبر: ۱۵۴۱۰۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۳/۱۲

شرکت بورسی گواهی پایان کار زمین ها را پس از ۶۶ سال اخذ کرد

شرکت بورسی گواهی پایان کار زمین ها را پس از ۶۶ سال اخذ کرد

شرکت بورسی در خصوص اخذ گواهی پایان کار زمین ها پس از گذشت ۶۶ سال با پرداخت ۹.۳۹ میلیارد تومان به شهرداری توضیح داد و با توقف نماد روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت مارگارین درخصوص اخذ گواهی پایان کار زمین ها پس از گذشت 66 سال با پرداخت 9.39 میلیارد تومان به شهرداری توضیح داد و با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، "غمارگ" اعلام کرد: پیرو اطلاع رسانی صورت گرفته در مجمع عادی 27 فروردین صاحبان سهام و موارد مندرج در بند 2-1-8 گزارش فعالیت هیات مدیره برای سال مالی منتهی به آذر سال 98، پس از تلاش ها و مذاکرات متعدد و نهایتاً توافق صورت گرفته با شهرداری با پرداخت مبلغ حدوداً 8.9 میلیارد تومان در ازای حقوق مکتسبه و مبلغ حدوداً 490 میلیون تومان بابت کارشناسی استحکام بنا مجموعاً به مبلغ 9.39 میلیارد تومان، گواهی بلامانع (پایان کار) جهت کلیه مستحدثات موجود در این شرکت پس از گذشت 66 سال صادر شد.

اهم حقوق مکتسبه:

1. پرونده ماده 100 با موضوع قلع 8202 متر انبار صنعتی شرکت بدون تخریب و پرداخت جریمه به نفع شرکت مارگارین مختومه شد.

2. موقعیت تجاری ساختمان تحت اجاره بانک تجارت (که رأی ماده 100 داشته) تثبیت و رای ماده 100 لغو شد.

3. اجازه ساخت 6000 متر بنای صنعتی برای شرکت مارگارین بدون محدودیت در جانمایی و مهلت صادر شد.

4. 1465 متر مربع موقعیت بنای تجاری جنب محل شرکت در جاده ورامین به نفع این شرکت اخذ و تثبیت شد.

5. متعاقب اجرای توافقات انجام شده، گواهی بلامانع جهت کلیه مستحدثات موجود در کارخانه مارگارین صادر شد و از این پس شرکت جهت اخذ پروانه ساخت، نوسازی و ... مشکلی و معضلی نخواهد داشت.

با توجه به حقوق مکتسبه فوق مبلغ 9.39 میلیارد تومان به بهای تمام شده دارایی های ثابت این شرکت منظور شده و لذا تأثیری بر سود و زیان نداشته است. مضافاً در ازای پرداخت مبلغ مزبور، بدهی های سنواتی این شرکت با شهرداری موضوع دریافت پایان کار مستحدثات به شرح فوق تعیین تکلیف شد.

ضمناً با توجه به اهمیت موضوع، فرآیند دریافت گواهی مزبور مستلزم طی مراحل مختلف اداری و تأیید توسط شهرداری کل منطقه بوده و وصول نهایی گواهی بلامانع توسط این شرکت نیز منوط به پرداخت مبلغ هزینه کارشناسی استحکام بنا بوده است که پس از طی مراحل و پرداخت هزینه کارشناسی، گواهی مزبور واصل شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ