کد خبر: ۱۵۴۱۱۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۳/۱۲

تاکید روحانی بر استفاده آگاهانه از سهام عدالت / بورس ، دومین مسئله مهم دولت

تاکید روحانی بر استفاده آگاهانه از سهام عدالت / بورس ، دومین مسئله مهم دولت

رییس جمهور در جلسه هماهنگی اقتصادی دولت بر حق انتخاب مردم در استفاده آگاهانه و نحوه مدیریت سهام عدالت تاکید کرد و گفت: شرایط لازم در این زمینه باید فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه هماهنگی اقتصادی دولت یکشنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل و در این جلسه نظام بانکی مکلف شد شرایط لازم را برای اعطای اعتبار به دارندگان سهام عدالت بر مبنای پشتوانه سهام آنان فراهم کند.

در این جلسه پس از گزارش وزیر اقتصاد از میزان پیشرفت اقدامات مربوط به آزادسازی سهام عدالت، حسن روحانی بر حق انتخاب مردم در استفاده آگاهانه و نحوه مدیریت سهام عدالت تاکید کرد و گفت شرایط لازم در این زمینه باید فراهم شود.

وی اعلام کرد: پس از دولت الکترونیک ، مسئله مهمی که در سال جاری هیئت وزیران باید به آن بپردازد، عرضه سهام شرکت های دولتی در بورس است که باعث مردمی شدن اقتصاد خواهد شد.

همچنین سرپرست وزرات صنعت از وضعیت صنعت خودروسازی و نقش مهم آن در ایجاد اشتغال گزارش داد که براساس آن روند تولید خودرو در نیمه دوم سال گذشته و دو ماهه اول سال افزایشی بوده است.

وی از تاثیر اقدامات این وزارتخانه در مدیریت قیمت در بازار خودرو و مقابله با رانت جویی گزارش داد و رئیس جمهور نیز در این زمینه علاوه بر لزوم تقویت  و رشد تولید خودرو در داخل بر ارتقا فناوری و کیفیت تولید و شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو تاکید کرد.

لزوم هماهنگ کردن سیاست تولید و فروش خودرو با ملاحظات زیست محیطی از طریق جایگزین کردن خودروهای جدید به جای خودروهای فرسوده از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ