کد خبر: ۱۵۴۱۹۴
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۳/۱۳

مواضع ترامپ در مقابل معترضان: حکومت نظامی7 شبه و استفاده از نیروی نظامی

مواضع ترامپ در مقابل معترضان: حکومت نظامی7 شبه و استفاده از نیروی نظامی

ترامپ در واکنش به ناآرامی های اخیر بار دیگر معترضان را به استفاده از نیروی نظامی تهدید کرد و گفت: با معترضانی که در خیابان‌ها بمانند برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایندیپندنت، ترامپ در واکنش به ناآرامی های اخیر اعلام کرد: در صورتی که فرمانداران با استفاده از گارد ملی برای برقراری نظم در ایالت‌های تحت فرمان اقدام نکنند ارتش را به خیابان‌ها خواهم فرستاد.

وی افزود: حکومت نظامی با جدیت طی 7 شب برقرار می‌شود و با معترضانی که در خیابان‌ها بمانند برخورد خواهد شد. تلاش می‌کنم که عدالت اجرا شود و خون جرج فلوید که به‌دنبال خشونت پلیس در مینیاپولیس جان باخته پایمال نشود.  

بر اساس این گزارش، بسیاری از شهرهای آمریکا طی هفته اخیر با اعتراض‌های مردمی علیه نژادپرستی ،غارت و تخریب اموال عمومی و خصوصی و برخورد شدید نیروهای امنیتی همراه بوده است.

چهار مأمور حاضر در زمان بازداشت جرج فلوید از کار اخراج شده‌ و یکی از آنها به‌ اتهام قتل محاکمه می‌شود. دو پزشکی که اخیرا به‌ درخواست خانواده جرج فلوید در روند تحقیقات مستقل پیکر وی را کالبد شکافی کردند، علت مرگ را خفگی ناشی از فشار بر ناحیه گردن و کمر اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ